Blogs, Vlogs & Podcasts
“Try not to become a person of success. Try to become a person of value” zei Einstein al. En dat is precies wat je wilt bij klanten: van toegevoegde waarde zijn! Want dat is dé manier om succesvol te zijn in acquisitie, relatiebeheer en klantgerichtheid. In de blogs, vlogs & podcasts vind je tal van tips en ideeën om toe te passen in jouw dagelijkse praktijk. Zo ligt het binnen je handbereik om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn!
- Best bekeken
- Vlogs
- Verras me
Alternatieven voor ‘met vriendelijke groet’
Zakelijke brieven en mails eindigen meestal met ‘Met vriendelijke groet’. Niks mis mee, een correcte en professionele afsluiting. Tegelijkertijd wel…
Zo maak je snel een overzichtelijk bezoekverslag van klantafspraken
Als je klanten spreekt – telefonisch of persoonlijk – is het handig en verstandig om een (kort) verslag van de…
Sprankelend taalgebruik in offertes
‘Naar aanleiding van ons prettig onderhoud d.d. 7 november, doen wij u bijgaand de offerte toekomen voor onze dienstverlening.’ …….
Netwerken: 12 tips voor een effectief netwerkgesprek
Netwerken: het is de kracht van veel goede zakelijke relaties. Om zaken te doen, voor samenwerking of voor gewoonweg waardevolle…
Netwerktip #4: netwerken om te verkopen is kansloos [vlog]
Netwerken om werk binnen te halen is kansloos, dat werkt echt tegen je. Wat wel werkt vertel ik je in…
Netwerktip #2: zo haal je maximaal effect uit je netwerk [vlog]
Als je maximaal effect wilt hebben van je netwerk, vraag dan aan jouw zakenrelaties om hulp. Hoe je dat doet?…
Netwerktip #1: alleen naar een netwerkbijeenkomst [vlog]
Daar sta je dan, op een netwerkbijeenkomst waar je niemand kent. Hoe pak je dat aan om er een waardevolle…
Zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn: dit is wat ik doe voor klanten [vlog]
Wat ik doe voor klanten? Lezingen geven en workshops organiseren, allemaal rondom het thema zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn. Na deze…
Focus op klantbelevenis is niet meer van deze tijd [podcast]
Klantgerichtheid is een hygiënefactor, klantbelevenis is eveneens een basisfactor van zakendoen met aandacht voor de klant. Hoe zorg je voor…
Exit elevator pitch, welkom zes eigentijdse pitches om je te onderscheiden
Dit boek is een blijvertje in mijn boekenkast: Verkocht! Van Daniël Pink. Nou heeft deze auteur al eerder laten zien…
Zeg maar. Ik heb zoiets van. Stop met stopwoorden!
De meeste mensen hebben het zelf niet in de gaten, de mensen om hen heen daarentegen vaak wel. De een…
Verkoop laat veel kansen liggen [MediaMoment interview Managementboek Magazine]
“In tijden van economische voorspoed was er vooral sprake van een kopersmarkt. De klant kwam toch wel. Nu moeten bedrijven…