Blogs, Vlogs & Podcasts
“Try not to become a person of success. Try to become a person of value” zei Einstein al. En dat is precies wat je wilt bij klanten: van toegevoegde waarde zijn! Want dat is dé manier om succesvol te zijn in acquisitie, relatiebeheer en klantgerichtheid. In de blogs, vlogs & podcasts vind je tal van tips en ideeën om toe te passen in jouw dagelijkse praktijk. Zo ligt het binnen je handbereik om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn!
- Best bekeken
- Vlogs
- Verras me
Alternatieven voor ‘met vriendelijke groet’
Zakelijke brieven en mails eindigen meestal met ‘Met vriendelijke groet’. Niks mis mee, een correcte en professionele afsluiting. Tegelijkertijd wel…
Zo maak je snel een overzichtelijk bezoekverslag van klantafspraken
Als je klanten spreekt – telefonisch of persoonlijk – is het handig en verstandig om een (kort) verslag van de…
Vijf tips om echt contact te maken met klanten?
Waarom is het soms lastig om echt contact te maken in een gesprek? Door interne verwarring proberen we veel te…
Sprankelend taalgebruik in offertes
‘Naar aanleiding van ons prettig onderhoud d.d. 7 november, doen wij u bijgaand de offerte toekomen voor onze dienstverlening.’ …….
Netwerktip #4: netwerken om te verkopen is kansloos [vlog]
Netwerken om werk binnen te halen is kansloos, dat werkt echt tegen je. Wat wel werkt vertel ik je in…
Netwerktip #2: zo haal je maximaal effect uit je netwerk [vlog]
Als je maximaal effect wilt hebben van je netwerk, vraag dan aan jouw zakenrelaties om hulp. Hoe je dat doet?…
Netwerktip #1: alleen naar een netwerkbijeenkomst [vlog]
Daar sta je dan, op een netwerkbijeenkomst waar je niemand kent. Hoe pak je dat aan om er een waardevolle…
Zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn: dit is wat ik doe voor klanten [vlog]
Wat ik doe voor klanten? Lezingen geven en workshops organiseren, allemaal rondom het thema zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn. Na deze…
Netwerken: een netwerkgesprek beginnen
Netwerkbijeenkomsten bezoeken levert veel op. Je ontmoet vaak interessante mensen, je komt te weten wat er speelt bij bedrijven en…
Vijf verleidelijke vragen uit mijn boek in artikel businessmagazine De Zaak [MediaMoment]
Op de website van zakenblad De Zaak verscheen een artikel met de vijf meest verleidelijke vragen voor verkoopgesprekken die uitgebreid…
Extreem klantgericht: zo ziet toekomstgericht zakendoen er uit
Of je nu actief bent als zzp’er, een hands-on-aanpakker bent binnen het MKB of bij een multinational werkt. Van het…
Als de klant niet reageert….
Het is een van de meest irritante dingen waar je als commerciële kanjer mee te maken kunt krijgen. Je hebt…