Blogs & Vlogs
“Try not to become a person of success. Try to become a person of value” zei Einstein al. En dat is precies wat je wilt bij klanten: van toegevoegde waarde zijn! Want dat is dé manier om succesvol te zijn in acquisitie, relatiebeheer en klantgerichtheid. In de blogs & vlogs vind je tal van tips en ideeën om toe te passen in jouw dagelijkse praktijk. Zo ligt het binnen je handbereik om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn!
- Best bekeken
- Vlogs
- Verras me

Alternatieven voor ‘met vriendelijke groet’
Zakelijke brieven en mails eindigen meestal met ‘Met vriendelijke groet’. Niks mis mee, een correcte en professionele afsluiting. Tegelijkertijd wel…

Non-verbale communicatie: dit vertellen je ogen
Echt contact maken als je met iemand communiceert doe je pas als je elkaar in de ogen kijkt. Al bij…

Non-verbale communicatie: dit vertellen je duimen
Overduidelijk is de opgestoken duim, een positief gebaar dat je maakt om iemand te complimenteren. Ook het revers van je…

Professionele telefoongesprekken? Zo simpel is het!
Laat ik voorop stellen dat ik geen voorstander ben van talloze regels, richtlijnen en instructies voor communicatie in het zakenleven….

Extreem klantgericht zakendoen én sneak peek van mijn werk al spreker [vlog]
Voor Managementboek Events geef ik geregeld presentaties op seminars die zij organiseren. Deze keer stond ik niet alleen op het…

Netwerktip #4: netwerken om te verkopen is kansloos [vlog]
Netwerken om werk binnen te halen is kansloos, dat werkt echt tegen je. Wat wel werkt vertel ik je in…

Netwerktip #3: netvliesmanagement en in beeld blijven bij klanten [vlog]
Netvliesmanagement. Ofwel: in beeld blijven bij klanten. Zodat jij jezelf zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk maakt en zij het vertrouwen krijgen dat…

Netwerktip #2: zo haal je maximaal effect uit je netwerk [vlog]
Als je maximaal effect wilt hebben van je netwerk, vraag dan aan jouw zakenrelaties om hulp. Hoe je dat doet?…

Verkopen: van ‘nee’ naar ‘ja’
Een leuk gesprek, een mooie offerte en dan….zegt de klant nee. Balen! Wat is er mis gegaan, jullie had toch…

Drie ultieme vragen voor iedereen die wil verkopen
Wie wel eens een workshop, training of coachsessie over commerciële vaardigheden heeft gevolgd weet dat één specifiek onderwerp altijd goed…

kleinGROOT: de overtuigingskracht van het detail [boekrecensie]
Wie contact heeft met klanten heeft ongetwijfeld de wereldwijde bestseller Invloed van Dr. Robert Cialdini beduimeld in de kast staan….

Stop met het kerstgeschenk! Kies iets veel originelers
Voor een zakenblad werd ik eens geïnterviewd over alles rondom promotionele producten voor klanten. Aan een aantal deskundigen werden tips…