Alleen managers weten wat het beste is voor klanten

Alleen managers weten wat het beste is voor de klant [podcast]

03 nov 2020 | Commerciele slagkracht, Vlogs & Podcasts, Waardevolle klantrelaties

Kaders scheppen als het gaat om klantgerichtheid: graag! Als de manager maar niet de enige is die bepaalt hoe klantgerichtheid eruitziet en op welke manier medewerkers daar vorm aan moeten geven. Hoe zorg je dat je wél heel goed weet wat het beste is voor de klant met behulp van data en medewerkers? Hoe haal je klanten naar binnen om te horen wat zij belangrijk vinden en hoe maak je dat zichtbaar? En hoe maak je klantgerichtheid vergroten leuk voor iedereen? Kom uit de spreekwoordelijke ivoren toren en laat je inspireren door de tips die Sydney Brouwer en ik je geven.

Luister naar deze podcast. Meer podcasts vind je hier.

Daniëlle de Jonge

Praat mee

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *