sterke commerciële teksten klantgericht

Artikel over sterke commerciële teksten bij vakblad De Zaak [MediaMoment]

14 jun 2013 | Commerciele slagkracht, In de media, Waardevolle klantrelaties

Op de website van ondernemersmagazine De Zaak verscheen een artikel gebaseerd op een item uit mijn boek ‘Verleid de klant‘. Commerciële teksten kun je namelijk zo indelen, zodat de klant ze extra interessant vindt en beter leest. Bijvoorbeeld met opsommingen. Daarover schreef de redactie het volgende.

 

“Maak uw commerciële teksten aantrekkelijker met opsommingen. Opsommingen maken teksten voor uw klanten aantrekkelijk en gemakkelijk om te lezen. De meeste teksten worden namelijk niet van begin tot eind gelezen, maar gescand. Waar kunt u op letten als u ze maakt?” Lees het hele artikel hier.

 

Daniëlle de Jonge

Praat mee

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *