cover managementboek magazine danielle de jonge fan van je klant

Coverstory Managementboek Magazine: Word fan van je klant [MediaMoment]

Artikelen, In de media

Zeer gevleid en heel blij met deze fantastische coverstory in Managementboek Magazine!

“Echte klantgerichtheid vereist maatschappelijke betrokkenheid. In haar nieuwe boek Extreem klantgericht legt auteur en spreker Daniëlle de Jonge – naast het commerciële aspect – veel nadruk op het belang van maatschappelijke impact. ‘Zeventig procent van de Nederlandse klanten – zowel zakelijk als consumenten – verwacht dat een leverancier iets doet aan maatschappelijke impact. Daniëlle de Jonge doet iets opmerkelijks in haar nieuwe boek Extreem klantgericht. ….” Lees het hele artikel hier online.

cover managementboek magazine danielle de jonge fan van je klant

managementboek magazine danielle de jonge extreem klantgericht fan van klanten

managementboek magazine danielle de jonge extreem klantgericht fan van klanten maatschappelijke impact

Daniëlle de Jonge