cover managementboek magazine danielle de jonge fan van je klant

Coverstory Managementboek Magazine: Word fan van je klant [MediaMoment]

11 apr 2019 | Boekentips, Commerciele slagkracht, In de media, Waardevolle klantrelaties

Zeer gevleid en heel blij met deze fantastische coverstory in Managementboek Magazine!

“Echte klantgerichtheid vereist maatschappelijke betrokkenheid. In haar nieuwe boek Extreem klantgericht legt auteur en spreker Daniëlle de Jonge – naast het commerciële aspect – veel nadruk op het belang van maatschappelijke impact. ‘Zeventig procent van de Nederlandse klanten – zowel zakelijk als consumenten – verwacht dat een leverancier iets doet aan maatschappelijke impact. Daniëlle de Jonge doet iets opmerkelijks in haar nieuwe boek Extreem klantgericht. ….” Lees het hele artikel hier online.

cover managementboek magazine danielle de jonge fan van je klant

managementboek magazine danielle de jonge extreem klantgericht fan van klanten

managementboek magazine danielle de jonge extreem klantgericht fan van klanten maatschappelijke impact

Daniëlle de Jonge

Praat mee

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

  • Catja

    3 oktober 2019 om 23:15 uur

    Hoi Danielle, ik kom graag op je mailinglijst. Ik ben op je site gekomen via VIDM. Misschien zien we elkaar op de workshop maandag.

    Hartelijke groet, Catja Cappon

    http://Www.zuivertaal.nl

    • Daniëlle de Jonge

      7 oktober 2019 om 9:53 uur

      Hi Catja, wat leuk dat je naar de workshop wilt komen. Wees welkomI Ik zet je in ieder geval alvast op de mailinglijst. Groeten, Danielle