
Coverstory Managementboek Magazine: Word fan van je klant [MediaMoment]
Zeer gevleid en heel blij met deze fantastische coverstory in Managementboek Magazine!
“Echte klantgerichtheid vereist maatschappelijke betrokkenheid. In haar nieuwe boek Extreem klantgericht legt auteur en spreker Daniëlle de Jonge – naast het commerciële aspect – veel nadruk op het belang van maatschappelijke impact. ‘Zeventig procent van de Nederlandse klanten – zowel zakelijk als consumenten – verwacht dat een leverancier iets doet aan maatschappelijke impact. Daniëlle de Jonge doet iets opmerkelijks in haar nieuwe boek Extreem klantgericht. ….” Lees het hele artikel hier online.
Daniëlle de Jonge
Catja
Hoi Danielle, ik kom graag op je mailinglijst. Ik ben op je site gekomen via VIDM. Misschien zien we elkaar op de workshop maandag.
Hartelijke groet, Catja Cappon
http://Www.zuivertaal.nl
Daniëlle de Jonge
Hi Catja, wat leuk dat je naar de workshop wilt komen. Wees welkomI Ik zet je in ieder geval alvast op de mailinglijst. Groeten, Danielle