Dé Klantenpodcast - customer journey

Customer journey: aan de tekentafel met de klant [podcast]

20 jul 2021 | Vlogs & Podcasts, Waardevolle klantrelaties

Hoe beter de klantreis, hoe makkelijk je nieuwe klanten aantrekt en bestaande weet te behouden. Ieder zichzelf serieus nemend bedrijf is daarom op een of andere manier bezig met de customer journey. Zo’n klantreis die past bij de strategische doelstellingen van de organisatie, klanten meeneemt in een vormgegeven beleving en bijdraagt aan het commerciële succes. In deze aflevering praat ik met Kees Kerkvliet, een outside-in denker met als doel Nederland elke dag een stukje klantgerichter te maken.

We hebben het onder meer over:

  • Hoe is het om bij jou klant te zijn?
  • Wie betrek je bij het ontwerpen van klantbeleving?
  • Wat zijn ludieke manieren om het proces in beeld te brengen?
  • Welke interactiepunten zijn er en wat betekenen die voor klanten?
  • In hoeverre maken verbeteringen daadwerkelijk impact?

Een gesprek met tips voor wie de customer journey weer eens met frisse blik gaat bekijken.

Luister naar deze podcast. Meer podcasts vind je hier.

Daniëlle de Jonge

Praat mee

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *