Esthe Magazine interview klantgerichtheid schoonheidsspecialisten

De kracht van de klantrelatie – interview in Esthé Magazine [MediaMoment]

Artikelen, In de media

Voor Esthé Magazine – het vakblad voor de beautybranche – werd ik geïnterviewd over Human2Human klantgerichtheid.

De kracht van de klantrelatie

Volgens klantgerichtheidsexpert Daniëlle de Jonge gaat het voor jouw cliënten niet zozeer alleen om de effecten van jouw producten of behandelingen, maar vooral om aandacht: “Echte aandacht. Van mens tot mens. Dat is nu dé oplossing en de grootste onderscheidende factor.” Daarover gaat ook haar boek Human2Human, de nieuwe klantenrelatie.

Een van de belangrijkste tips die Daniëlle tijdens een webinar voor de Belgische Beauty Federatie gaf, is dat je van klanten ambassadeurs maakt. Als Daniëlle het over de huidige klantrelaties heeft benoemt zij drie kernpunten: cliënten vinden, hebben en houden. Hoe trek je ze aan, hoe bouw je relaties op en hoe geef je echte aandacht. En hoe doe je dat als je geen live contact hebt?

Lees het interview door te klikken op onderstaande afbeelding:Esthe Magazine interview Danielle de Jonge klantgerichtheid

 

Daniëlle de Jonge