Founders-T-Mobile-Danielle-de-Jonge-Foto-Billie-Jo-Krul-3187

Direct – telefonisch – klantcontact verbeteren met deze vijf tips [MediaMoment interview T-Mobile Founders}

15 mei 2020 | Commerciele slagkracht, In de media, Waardevolle klantrelaties

Heeft jouw organisatie veel telefonisch contact met klanten of opdrachtgevers? In succesvol klantcontact valt anno 2020 nog een wereld te winnen. Voor het online magazine Founders van T-Mobile Ondernemen werd ik geïnterviewd over dit thema. Een heel uitgebreid artikel én een gratis e-book met checklist zijn het resultaat. Daarin vind je vijf eenvoudige tips om jouw professionele telefonische gespreksvaardigheden te upgraden. Met als doel: maak van elk klantcontact een beleving!

Het interview en de downloadmogelijkheid voor het ebook vind je hier.

 

Fotocredits: Billie-Jo Krul

Daniëlle de Jonge

Praat mee

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

  • Nathalie

    14 mei 2020 om 13:17 uur

    Hoi Daniëlle,

    Alvast bedankt voor de informatie.

    Groetjes,
    Nathalie