Dé Klantenpodcast - klantgerichte techontwikkelingen

Drie klantgerichte tech-ontwikkelingen om op in te spelen [podcast]

28 sep 2021 | Commerciele slagkracht, Vlogs & Podcasts, Waardevolle klantrelaties

Wie Steven van Belleghem kent wéét dat hij ontzettend veel kennis heeft van de toekomst van technologie en klantgerichtheid. In eerdere podcasts deed hij al tal van tips uit de doeken. Deze aflevering staat in het teken van drie technologische ontwikkelingen die veel impact gaan hebben op klantgerichtheid. Toekomstmuziek? Nou, het is maar hoe je het bekijkt. Want het is van belang om nu al kansen en bedreigingen te zien en waar het kan in te spelen op zaken die voor jouw bedrijf en jouw klanten relevant zijn. En dat zijn er al heel wat.

We nemen je in deze aflevering van Dé Klantenpodcast mee in de wereld van:

  • NFT’s – non-fungible tokens. Hoe kun je ze inzetten voor meer klantloyaliteit en exclusieve klantvoordelen?
  • Onzichtbare interfaces. Welke stappen en inspanningen in jouw klantproces kun je verrijken met proactieve service?
  • Data-evolutie. Wat maakt jouw bedrijf zó aantrekkelijk dat klanten hun data-ownership graag met jou delen.

Een blik in de nabije toekomst om nu al actie op te ondernemen. Welke tech-ontwikkeling komt er bovenaan jouw prioriteitenlijstje?

Luister naar deze podcast. Meer podcasts vind je hier.

Daniëlle de Jonge

Praat mee

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *