klantgerichtheid onderscheiden gadgets

Fluffy handboeien: column businessmagazine Netwerk Brabant [MediaMoment]

06 jul 2021 | In de media, Waardevolle klantrelaties

Wil je er écht uitspringen met onderscheidende klantgerichtheid, zorg er dan voor dat je iets doet dat klanten niet verwachten. Bij voorkeur op een onverwacht moment, met een onverwachte boodschap of op een onverwachte manier. Buiten de geijkte moment van een acquisitiegesprek, offerte, leveren van een product of dienst en weer andere gesprekken die je met klanten hebt dus. Of, zo je wilt, buiten de vooraf bedachte momenten in de klantreis die je voor jouw klanten hebt uitgestippeld.

 

Hierover schreef ik voor het magazine van ondernemersvereniging Netwerk Brabant de column ‘Fluffy handboeien’, zodat je op onderscheidende wijze jouw klanten weet te binden en boeien.

 

klantgerichtheid onderscheiden gadget column

Daniëlle de Jonge

Praat mee

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *