klantbelevenis is niet meer van deze tijd

Focus op klantbelevenis is niet meer van deze tijd [podcast]

Podcasts

Klantgerichtheid is een hygiënefactor, klantbelevenis is eveneens een basisfactor van zakendoen met aandacht voor de klant. Hoe zorg je voor de beste combinatie van commerciële slagkracht, waardevolle klantrelaties en maatschappelijke impact? En als je kijkt naar hoe jij de wereld wilt veranderen, vanuit welke – zakelijke – kracht ga je dat dan doen? In deze aflevering van Dé Klantenpodcast spreek ik met collega-klantgerichtheidsexpert Steven van Belleghem, gespecialiseerd in klantgericht denken, de nieuwste technologieën en de menselijke maat. Laat je weer inspireren door de tips die je helpen om de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen! Er is een duidelijke verschuiving gaande naar verantwoordelijkheid nemen en inzetten voor de klant én voor de maatschappij. Moet je dan kiezen voor enkel focussen op het één of het ander of zet je juist beide op hoog niveau?

Luister naar deze podcast. Meer podcasts vind je hier.

Daniëlle de Jonge