h3roes interview danielle de jonge extreem klantgericht

“Hoe word ik een leuke extremist in klantgerichtheid?”: interview H3ROES [MediaMoment]

27 mrt 2020 | Boekentips, Commerciele slagkracht, In de media, Maatschappelijke impact, Waardevolle klantrelaties

Voor H3ROES – vereniging met de ambitie om Nederland klantgerichter te maken – werd ik geïnterviewd over mijn boek ‘Extreem klantgericht

“Misschien heb je je al laten verleiden door haar boek “Verleid de klant”, of door “Human2Human: de nieuwe klantrelatie”. Als je dat laatste boek ter harte nam, dan heb je haar mogelijk ‘live’ ontmoet bij één van haar vele trainingen of toen ze voor haar nieuwste boek (“Extreem Klantgericht”) genomineerd werd voor de PIM Marketing Literatuurprijs. If not… ontmoet dan hier Daniëlle de Jonge, een bijzonder inspirerende spreker en auteur op het vlak van klantgericht ondernemen. Daniëlle was gelukkig bereid wat verder uit de doeken te doen waarom ze in haar laatste boek pleit voor extreme klantgerichtheid en wat dat precies inhoudt.”

 

Lees het interview hier

“Extreem Klantgericht zijn gaat echt veel verder dan enkel de klant een fantastische ervaring bieden.“

Daniëlle de Jonge

Praat mee

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *