MarketingTroonrede 2019 Danielle de Jonge

Interview MarketingTribune: De APK voor ondernemers [MediaMoment]

18 sep 2019 | Commerciele slagkracht, In de media, Waardevolle klantrelaties

Omdat ik de eer had om MarketingTroonredenaar 2019 te zijn werd ik geïnterviewd door MarketingTribune. Daarin gaf ik alvast een tip van sluier over toekomstgericht zakendoen:

 

“De MarketingTroonrede wordt dit jaar op dinsdag 24 september a.s. uitgesproken door Daniëlle de Jonge – auteur van onder meer het recent verschenen boek ‘Extreem Klantgericht’. We bellen met haar voor een korte voorbeschouwing. ‘Ik denk dat marketing nog veel meer feeling moet houden met wat er leeft onder klanten.’

De Jonge is vereerd om de troonrede te mogen uitspreken. ‘Heel bijzonder. Het is ook een boeiend onderwerp, de impact van marketing op onze maatschappij. Een onderwerp dat aanspreekt en waarover ik ook een duidelijke mening heb. Klanten vragen namelijk steeds nadrukkelijker aan bedrijven om hun maatschappelijke rol te pakken en marketing moet dat verhaal vervolgens goed naar buiten brengen. 70% van de klanten verwacht inmiddels dat je als bedrijf een zinvolle bijdrage aan de maatschappij levert. Wil je als merk en bedrijf interessant blijven voor consumenten dan is de purpose-gedachte eigenlijk onmisbaar tegenwoordig.'”

 

Lees het hele interview hier.

Daniëlle de Jonge

Praat mee

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *