Klanten entertainen is vooral iets voor corporates Danielle de Jonge Steven van Belleghem

Klanten entertainen is vooral iets voor corporates [podcast]

Podcasts

Entertainment is één van de belangrijkste trends in customer experience. Sterker nog: elk bedrijf zou een entertainmentbedrijf moeten zijn! Er voor zorgen dat klanten met plezier naar je kijken en luisteren, de saaiheid uit klantrelaties verbannen. Door te kijken welke aspecten van zakendoen met jouw bedrijf minder leuk zijn en dáár entertainment voor inzetten. Hoe pak je dat aan, offline en online? Ga je voor groots en meeslepend of kies je voor stand alone initiatieven? En is dat dan juist iets voor de grote organisaties met dito budgetten of is het bij uitstek geschikt voor kleinere bedrijven makkelijker om spontaan en in de eigen stijl iets te doen? In deze aflevering van Dé Klantenpodcast Steven van Belleghem en ik je mee in de wereld van klantenentertainment. Met veel voorbeelden en praktische tips om de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen.

Luister naar deze podcast. Meer podcasts vind je hier.

 

Daniëlle de Jonge