Klanten kopen alleen als je ergens voor staat

Klanten kopen alleen bij je als je ergens voor stáát [podcast]

15 dec 2020 | Commerciele slagkracht, Vlogs & Podcasts, Waardevolle klantrelaties

Klanten blijven niet bij voor wat je verkoopt, maar alleen waar je voor staat. Dat betogen Niek van den Adel en ik in deze aflevering van Dé Klantenpodcast. Ergens écht voor durven te staan trekt klanten aan, maakt dat ze bij je merk willen horen en er fan van zijn. Het is de basis waarom je doet wat je doet. Bovendien is klantgerichtheid een egocentrisch iets, en dat is heel erg goed. Je wordt nu eenmaal gelukkiger van aandacht geven dan krijgen en dat versterkt door positief bij te kunnen dragen aan het leven van anderen. De toekomst van succesvol zaken ligt in het toevoegen van maatschappelijke waarde en een kraakhelder klantgerichtheids-DNA. Hoe je dat doet hoor je in deze podcast.

Luister naar deze podcast. Meer podcasts vind je hier.

Daniëlle de Jonge

Praat mee

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *