Klantgerichtheid in 2021 volgens experts

Klantgerichtheid in 2021 volgens vijf experts [podcast]

05 jan 2021 | Vlogs & Podcasts, Waardevolle klantrelaties

In deze speciale aflevering van Dé Klantenpodcast is het hele expertteam van dit seizoen bij elkaar. Vijf toppers in klantgerichtheid en ieder van hen geeft antwoord op de vraag: hoe ziet klantgerichtheid in 2021 er uit? Een tipje van de sluier: Human2Human zakendoen wordt nog belangrijker om te floreren, entertainment wordt onderdeel van de klantreis, er komt een hunkering naar offline, de kracht van social media zit in filmpjes én maatschappelijke impact wordt omarmd door het bedrijfsleven. Een podcast boordevol tips en inspiratie om de verwachtingen van jouw klanten dit jaar te overtreffen.

De experts: Marjolein Bongers, Niek van den Adel, Sydney Brouwer, Steven van Belleghem en ikzelf.

Luister naar deze podcast. Meer podcasts vind je hier.

Daniëlle de Jonge

Praat mee

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *