LinkedIn content maken is lastig en tijdrovend

LinkedIn-content maken is lastig en tijdrovend [podcast]

30 nov 2020 | Commerciele slagkracht, Vlogs & Podcasts, Waardevolle klantrelaties

Artikelen, filmpjes, origineel beeldmateriaal, quotes, polls, wat-ben-je-aan-het-doen-updates: de mogelijkheden voor het delen van content op Linkedin zijn eindeloos! Dat maakt het lastig en het lijkt al snel alsof je daar ontzettend veel tijd in moet stoppen, wil je effect bereiken. Of valt dat mee? En wat te doen met de content die jouw organisatie deelt?

In deze aflevering van Dé Klantenpodcast spreek ik met Linkedin-expert Marjolein Bongers. Beide zijn we fervent LinkedIn-gebruikers én contentdelers op dit sociale medium. We geven je tal van tips over variëren met content, het effect meten zodat je je doelen bereikt én het besparen van tijd.

Luister naar deze podcast. Meer podcasts vind je hier.

Daniëlle de Jonge

Praat mee

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *