marketingtroonrede2019 danielle de jonge

MarketingTroonrede 2019: Marketing en de impact op mens, markt en maatschappij

24 sep 2019 | Commerciele slagkracht, Waardevolle klantrelaties

Op dinsdag 24 september was het dan zover: de vierde dinsdag van september en dat is dé dag voor de MarketingTroonrede 2019. Dit jaar had ik de eer om die als MarketingTroonredenaar te mogen uitspreken op het event speciaal voor marketeers, ondernemers en anderen die de verbindende kracht van marketing omarmen.

Het was een mooie bijeenkomst in Jaarbeurs Utrecht met inleidende presentaties van

  • Rob Beltman (H3ROES) – Meer impact met minder moeite
  • Bartel Geleijnse (De Participatie Academie/The Colour Kitchen) – Sociaal ondernemerschap
  • Gerrit Piksen (SAMR/Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland) – Hoe word je XCEPTIONAL?
  • Bart Brüggenwirth (b-open/SAMR/Dossier Duurzaam) – Aandacht voor mens en maatschappij en een sterker merk

Huibert-Jan van Roest (sprekenvoorpubliek.nl) leidde tot slot een prikkelend debat over de thema’s uit de visie op 2020.

 

Lees de complete MarketingTroonrede 2019 hier.

 

Daniëlle de Jonge

Praat mee

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *