Niet-tech bedrijven houden klanten moeilijk tevreden

Niet-tech bedrijven krijgen het moeilijk om klanten tevreden te houden [podcast]

06 okt 2020 | Commerciele slagkracht, Vlogs & Podcasts, Waardevolle klantrelaties

Bedrijven die technologie volledig in de haarvaten van hun business hebben verweven hebben een enorme voorsprong als het gaat om klanten tevreden houden. Die klanten verwachten immers alle voordelen die technologie biedt in een eigentijdse klantrelatie. Plus ze hebben grote budgetten om voorop te blijven lopen. Of is dit allemaal slechts het beeld dat ze oproepen? Hebben bedrijven die technologie nu nog minder omarmen minstens zoveel kans op lange termijn klantrelaties? En hoe kunnen ook die bedrijven – van zzp tot grootbedrijf – wél de tech-voordelen benutten? Daarover spreek ik in deze aflevering van Dé Klantenpodcast met Steven van Belleghem. Steven is internationaal veelgevraagd spreker en bestsellerauteur over de thema’s klantgericht denken, de nieuwste technologieën en de menselijke maat. Laat je inspireren door de kansen die er voor jouw bedrijf te vinden zijn!

Luister naar deze podcast. Meer podcasts vind je hier.

Daniëlle de Jonge

Praat mee

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *