Bookboon ExpertTalks Danielle de Jonge commercie klantgerichtheid verkopen

Nieuw: vijf Expert Talks op platform voor ontwikkeling Bookboon

17 mrt 2021 | Commerciele slagkracht, Vlogs & Podcasts, Waardevolle klantrelaties

Voor iedereen met een Bookboon-abonnement: er staan vijf Expert Talks van mij op dit platform voor ontwikkeling . Zo’n 2,5 uur ‘audioworkshops’ over:

✔️ Commercieel omdenken. De tijd dat klanten het eindpunt van een commercieel proces waren is voorbij. Op welke manier betrek je klanten? Hoe leer je klanten nóg beter kennen? Betrek je klanten bij product, proces of service?

✔️ Human2Human klantgerichtheid. One size fit none, zéker als het gaat om klantgerichtheid. Wat verwachten klanten? Welke manieren van klantgerichtheid passen bij jou én hen? Hoe zorg je dat je klantverwachtingen overtreft?

✔️ Verkoopgesprekken. Stappenplannen om een verkoopgesprek vorm te geven werken niet. Hoe neem je de regie in commerciële gesprekken? Hoe overtuig je klanten te kopen? Hoe zet je jouw communicatiekracht in?

✔️ Acquisitie: zo kom je aan tafel. Nieuwe klanten werven kent veel mogelijkheden. Hoe maak je een eigentijdse elevator pitch. Welke vier acquisitievarianten hoor je onder de knie te hebben? Hoe zet je acquisitie doelgericht in?

✔️ Ambassadeurs en referenties. Klanten die lovend over je spreken helpen je nog succesvoller te zijn. Hoe maak je een referentie van onschatbare waarde? Welke soorten ambassadeurs zijn er? Hoe maak je het ambassadeurs makkelijk?

De directe link naar deze Expert Talks vind je hier.

Veel luisterplezier!

Bookboon Expert Talks acquisitie verkopen klantgerichtheid Danielle de Jonge

Daniëlle de Jonge

Praat mee

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *