human2human mensgericht verkopen

Ontwapenende business van mens tot mens [MediaMoment Regio Business]

01 aug 2014 | Commerciele slagkracht, In de media, Waardevolle klantrelaties

“Klik. Dit is wat ik ook teweeg wil brengen bij mijn klanten’, zegt Daniëlle even later. ‘Dat zij in gesprekken met relaties openstaan voor een wederzijdseklik. Harde sales is voor mijn doelgroep, zakelijke dienstverleners, helemaal niet nodig om klanten te werven. Het gaat er in eerste instantie om dat je elkaar aardig vindt, het zakendoen komt daarna wel. Anders kiest iemand net zo makkelijk voor een andere jurist  f
accountant. Ze geeft toe dat dit voor velen best lastig is. Niemand wil een ordinair verkooppraatje houden, maar wél business doen.” Lees het hele artikel van de serie ‘Vrouw in Business’ vol tips hier.

 

 

Daniëlle de Jonge

Praat mee

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *