Blogs, Vlogs & Podcasts
“Try not to become a person of success. Try to become a person of value” zei Einstein al. En dat is precies wat je wilt bij klanten: van toegevoegde waarde zijn! Want dat is dé manier om succesvol te zijn in acquisitie, relatiebeheer en klantgerichtheid. In de blogs, vlogs & podcasts vind je tal van tips en ideeën om toe te passen in jouw dagelijkse praktijk. Zo ligt het binnen je handbereik om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn!
- Best bekeken
- Vlogs
- Verras me
Alternatieven voor ‘met vriendelijke groet’
Zakelijke brieven en mails eindigen meestal met ‘Met vriendelijke groet’. Niks mis mee, een correcte en professionele afsluiting. Tegelijkertijd wel…
Sprankelend taalgebruik in offertes
‘Naar aanleiding van ons prettig onderhoud d.d. 7 november, doen wij u bijgaand de offerte toekomen voor onze dienstverlening.’ …….
Zo maak je snel een overzichtelijk bezoekverslag van klantafspraken
Als je klanten spreekt – telefonisch of persoonlijk – is het handig en verstandig om een (kort) verslag van de…
Communicatiesignalen: doe er wat mee
Vaak blijkt dat non-verbale signalen een belangrijk onderdeel zijn van communicatie. Het is zinvol (en leuk!) om in gesprekken te…
Netwerktip #4: netwerken om te verkopen is kansloos [vlog]
Netwerken om werk binnen te halen is kansloos, dat werkt echt tegen je. Wat wel werkt vertel ik je in…
Netwerktip #2: zo haal je maximaal effect uit je netwerk [vlog]
Als je maximaal effect wilt hebben van je netwerk, vraag dan aan jouw zakenrelaties om hulp. Hoe je dat doet?…
Netwerktip #1: alleen naar een netwerkbijeenkomst [vlog]
Daar sta je dan, op een netwerkbijeenkomst waar je niemand kent. Hoe pak je dat aan om er een waardevolle…
Zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn: dit is wat ik doe voor klanten [vlog]
Wat ik doe voor klanten? Lezingen geven en workshops organiseren, allemaal rondom het thema zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn. Na deze…
Doelgericht acquisitie in vier varianten: DANS! [MediaMoment Boekblog]
“Veel bedrijven vinden zichzelf uitmuntend in klantgerichtheid. Helaas vindt slechts acht procent van hun klanten dat zij uitmuntend bezig zijn.’…
Telefonische koude acquisitie: zo kom je voorbij de assertieve secretaresse
Koude, telefonische acquisitie is voor veel commerciële mensen geen favoriete bezigheid. Gelukkig heb je vandaag de dag tal van andere…
[podcast] Zonder maatschappelijke impact laten klanten je links liggen
“Zonder maatschappelijke impact laten klanten je links liggen”. Zo’n 70% van de Nederlandse klanten verwacht dat bedrijven zich actief inzetten…
[podcast] Sommige klanten kun je het nooit naar de zin maken
“Sommige klanten kun je het nooit naar de zin maken”. Waar de ene klant dolenthousiast is, kan de andere zomaar…