Blogs, Vlogs & Podcasts
“Try not to become a person of success. Try to become a person of value” zei Einstein al. En dat is precies wat je wilt bij klanten: van toegevoegde waarde zijn! Want dat is dé manier om succesvol te zijn in acquisitie, relatiebeheer en klantgerichtheid. In de blogs, vlogs & podcasts vind je tal van tips en ideeën om toe te passen in jouw dagelijkse praktijk. Zo ligt het binnen je handbereik om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn!
- Best bekeken
- Vlogs
- Verras me
Alternatieven voor ‘met vriendelijke groet’
Zakelijke brieven en mails eindigen meestal met ‘Met vriendelijke groet’. Niks mis mee, een correcte en professionele afsluiting. Tegelijkertijd wel…
Sprankelend taalgebruik in offertes
‘Naar aanleiding van ons prettig onderhoud d.d. 7 november, doen wij u bijgaand de offerte toekomen voor onze dienstverlening.’ …….
Zo maak je snel een overzichtelijk bezoekverslag van klantafspraken
Als je klanten spreekt – telefonisch of persoonlijk – is het handig en verstandig om een (kort) verslag van de…
Als de klant niet reageert….
Het is een van de meest irritante dingen waar je als commerciële kanjer mee te maken kunt krijgen. Je hebt…
Netwerktip #4: netwerken om te verkopen is kansloos [vlog]
Netwerken om werk binnen te halen is kansloos, dat werkt echt tegen je. Wat wel werkt vertel ik je in…
Netwerktip #2: zo haal je maximaal effect uit je netwerk [vlog]
Als je maximaal effect wilt hebben van je netwerk, vraag dan aan jouw zakenrelaties om hulp. Hoe je dat doet?…
Netwerktip #1: alleen naar een netwerkbijeenkomst [vlog]
Daar sta je dan, op een netwerkbijeenkomst waar je niemand kent. Hoe pak je dat aan om er een waardevolle…
Zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn: dit is wat ik doe voor klanten [vlog]
Wat ik doe voor klanten? Lezingen geven en workshops organiseren, allemaal rondom het thema zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn. Na deze…
Hoe blije klanten jou nog succesvoller kunnen maken
De waarde van referenties is een niet te onderschatten middel voor succesvolle verkoop. Ieder bedrijf zou er gebruik van moeten…
Wat zijn de koopmotieven van jouw klant?
Mensen kopen iets omdat ze een bepaalde verwachting hebben van het product of de dienst. Klinkt logisch. Die verwachting is…
4 cruciale manieren van acquisitie
De presentaties, workshops en trainingen die ik geef gaan een geregeld over acquisitie. Bij nieuwe én bestaande klanten, want relatiebeheer…
Netwerken: zo onthoud je de naam van de ander makkelijk
Je ontmoet allerlei mensen, soms een aantal tegelijk en zie dan maar eens goed de namen te onthouden. Want het…