Blogs, Vlogs & Podcasts
“Try not to become a person of success. Try to become a person of value” zei Einstein al. En dat is precies wat je wilt bij klanten: van toegevoegde waarde zijn! Want dat is dé manier om succesvol te zijn in acquisitie, relatiebeheer en klantgerichtheid. In de blogs, vlogs & podcasts vind je tal van tips en ideeën om toe te passen in jouw dagelijkse praktijk. Zo ligt het binnen je handbereik om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn!
- Best bekeken
- Vlogs
- Verras me

Non-verbale communicatie: dit vertellen je ogen
Echt contact maken als je met iemand communiceert doe je pas als je elkaar in de ogen kijkt. Al bij…

Alternatieven voor ‘met vriendelijke groet’
Zakelijke brieven en mails eindigen meestal met ‘Met vriendelijke groet’. Niks mis mee, een correcte en professionele afsluiting. Tegelijkertijd wel…

Non-verbale communicatie: dit vertelt je mond – zonder woorden
Iedereen kan het en iedereen doet het gelukkig ook: glimlachen. Of het nu naar klanten, vrienden, collega’s of gewoon een…

Non-verbale communicatie: herken het als iemand bluft
Er zijn tal van redenen te bedenken waarom iemand liever niet de waarheid vertelt. Hij of zij wil bijvoorbeeld bluffen,…

Zo doen klanten vaker wat je wilt [podcast]
Wat hebben de professoren Daniel Kahneman, Brian Jeffrey Fogg en Robert Cialdini met elkaar gemeen? Ze zijn alle drie gespecialiseerd…

Agressieve klanten voorkomen én stoppen [podcast]
De eerste keer dat een deelnemer in een klantgerichtheidsworkshop vertelde dat hij was uitgescholden door een klant, reageerde ik met…

Drie klantgerichte tech-ontwikkelingen om op in te spelen [podcast]
Wie Steven van Belleghem kent wéét dat hij ontzettend veel kennis heeft van de toekomst van technologie en klantgerichtheid. In…

De klantgerichte communicatiekracht van muziek [podcast]
Een podcast mét livemuziek! En niet voor niks, want muziek is emotie en beleving. Voor jou én voor jouw klanten,…

Echt eigenaarschap van klantgerichtheid is onhaalbaar [podcast]
Wie eigenaarschap van klantgerichtheid hoog in het vaandel heeft staan vind het belangrijk om verantwoordelijkheid te nemen, om invloed uit…

Interview over onweerstaanbaar zakendoen voor zakenblad West-Brabant Business [MediaMoment]
In het regionale zakenblad West-Brabant Business verscheen dit interview met mij over ‘zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn’. Met tips voor ondernemers…

Klant zoekt onweerstaanbaar aantrekkelijk bedrijf: podcast Groeivoer [MediaMoment]
Hoe kun je klanten vinden en behouden? Door onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Voor de Groeivoer Podcast werd ik geïnterviewd over…

[podcast] Sommige klanten kun je het nooit naar de zin maken
“Sommige klanten kun je het nooit naar de zin maken”. Waar de ene klant dolenthousiast is, kan de andere zomaar…