Blogs, Vlogs & Podcasts
“Try not to become a person of success. Try to become a person of value” zei Einstein al. En dat is precies wat je wilt bij klanten: van toegevoegde waarde zijn! Want dat is dé manier om succesvol te zijn in acquisitie, relatiebeheer en klantgerichtheid. In de blogs, vlogs & podcasts vind je tal van tips en ideeën om toe te passen in jouw dagelijkse praktijk. Zo ligt het binnen je handbereik om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn!
- Best bekeken
- Vlogs
- Verras me

Alternatieven voor ‘met vriendelijke groet’
Zakelijke brieven en mails eindigen meestal met ‘Met vriendelijke groet’. Niks mis mee, een correcte en professionele afsluiting. Tegelijkertijd wel…

Non-verbale communicatie: dit vertellen je ogen
Echt contact maken als je met iemand communiceert doe je pas als je elkaar in de ogen kijkt. Al bij…

Sprankelend taalgebruik in offertes
‘Naar aanleiding van ons prettig onderhoud d.d. 7 november, doen wij u bijgaand de offerte toekomen voor onze dienstverlening.’ …….

Non-verbale communicatie: dit vertellen je duimen
Overduidelijk is de opgestoken duim, een positief gebaar dat je maakt om iemand te complimenteren. Ook het revers van je…

Dutch Podcast Awards 2020 – Dé Klantenpodcast is genomineerd!
Jos Burgers en ik zijn met Dé Klantenpodcast die we voor BNR Nieuwsradio maken genomineerd voor de Dutch Podcast Award…

Zomerspecials van Dé Klantenpodcast: acht experts geven tips
Deze zomer heb ik met acht collega-klantgerichtheidsexperts talloze tips gegeven in de speciale zomerspecialserie van Dé Klantenpodcast op BNR Nieuwsradio….

[podcast] Top 5 om onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn voor klanten
In de afgelopen 24 afleveringen van Dé Klantenpodcast hebben Jos Burgers en ik veel inzichten met je gedeeld over hoe…

[podcast] Medewerkers zonder visitekaartje zijn je belangrijkste visitekaartje
“Medewerkers zonder visitekaartje zijn je belangrijkste visitekaartje”. Een onweerstaanbare indruk van medewerkers op de klantenservice, accountmanagers en directie krijgt volop…

Zeg maar. Ik heb zoiets van. Stop met stopwoorden!
De meeste mensen hebben het zelf niet in de gaten, de mensen om hen heen daarentegen vaak wel. De een…

Interview vijf onweerstaanbare eigenschappen voor regionaal zakenblad West-Brabant Business [MediaMoment]
In het regionale zakenblad West-Brabant Business verscheen een interview met mij over de vijf onweerstaanbare eigenschappen van succesvol ondernemen. …

Als de klant niet reageert….
Het is een van de meest irritante dingen waar je als commerciële kanjer mee te maken kunt krijgen. Je hebt…

Non-verbale communicatie: dit zeggen je ellebogen
Typisch zo’n houding voor mannen: allebei je handen achter je hoofd of in je nek houden, met ellebogen die opzij…