Blogs, Vlogs & Podcasts
“Try not to become a person of success. Try to become a person of value” zei Einstein al. En dat is precies wat je wilt bij klanten: van toegevoegde waarde zijn! Want dat is dé manier om succesvol te zijn in acquisitie, relatiebeheer en klantgerichtheid. In de blogs, vlogs & podcasts vind je tal van tips en ideeën om toe te passen in jouw dagelijkse praktijk. Zo ligt het binnen je handbereik om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn!
- Best bekeken
- Vlogs
- Verras me

Non-verbale communicatie: dit vertellen je ogen
Echt contact maken als je met iemand communiceert doe je pas als je elkaar in de ogen kijkt. Al bij…

Alternatieven voor ‘met vriendelijke groet’
Zakelijke brieven en mails eindigen meestal met ‘Met vriendelijke groet’. Niks mis mee, een correcte en professionele afsluiting. Tegelijkertijd wel…

Non-verbale communicatie: dit vertelt je mond – zonder woorden
Iedereen kan het en iedereen doet het gelukkig ook: glimlachen. Of het nu naar klanten, vrienden, collega’s of gewoon een…

Non-verbale communicatie: herken het als iemand bluft
Er zijn tal van redenen te bedenken waarom iemand liever niet de waarheid vertelt. Hij of zij wil bijvoorbeeld bluffen,…

Zo doen klanten vaker wat je wilt [podcast]
Wat hebben de professoren Daniel Kahneman, Brian Jeffrey Fogg en Robert Cialdini met elkaar gemeen? Ze zijn alle drie gespecialiseerd…

Agressieve klanten voorkomen én stoppen [podcast]
De eerste keer dat een deelnemer in een klantgerichtheidsworkshop vertelde dat hij was uitgescholden door een klant, reageerde ik met…

Drie klantgerichte tech-ontwikkelingen om op in te spelen [podcast]
Wie Steven van Belleghem kent wéét dat hij ontzettend veel kennis heeft van de toekomst van technologie en klantgerichtheid. In…

De klantgerichte communicatiekracht van muziek [podcast]
Een podcast mét livemuziek! En niet voor niks, want muziek is emotie en beleving. Voor jou én voor jouw klanten,…

Wat maakt jou interessant voor klanten?
‘Iets ludieks! Kunnen we de mensen op ludieke wijze bewust maken van de impact van communicatie?’, zo vroeg een klant….

MarketingTroonrede 2019: Marketing en de impact op mens, markt en maatschappij
Op dinsdag 24 september was het dan zover: de vierde dinsdag van september en dat is dé dag voor de…

Interview MarketingTribune: De APK voor ondernemers [MediaMoment]
Omdat ik de eer had om MarketingTroonredenaar 2019 te zijn werd ik geïnterviewd door MarketingTribune. Daarin gaf ik alvast een…

“Het is tijd voor een reset”: vijf interviews met een blik op de toekomst [MediaMoment]
Op de vierde dinsdag in september had ik de eer om MarketingTroonredenaar 2019. Zo’n blik op de toekomst – opgesteld…