Blogs, Vlogs & Podcasts
“Try not to become a person of success. Try to become a person of value” zei Einstein al. En dat is precies wat je wilt bij klanten: van toegevoegde waarde zijn! Want dat is dé manier om succesvol te zijn in acquisitie, relatiebeheer en klantgerichtheid. In de blogs, vlogs & podcasts vind je tal van tips en ideeën om toe te passen in jouw dagelijkse praktijk. Zo ligt het binnen je handbereik om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn!
- Best bekeken
- Vlogs
- Verras me
Alternatieven voor ‘met vriendelijke groet’
Zakelijke brieven en mails eindigen meestal met ‘Met vriendelijke groet’. Niks mis mee, een correcte en professionele afsluiting. Tegelijkertijd wel…
Stop met het kerstgeschenk! Kies iets veel originelers
Voor een zakenblad werd ik eens geïnterviewd over alles rondom promotionele producten voor klanten. Aan een aantal deskundigen werden ideeën…
Sprankelend taalgebruik in offertes
‘Naar aanleiding van ons prettig onderhoud d.d. 7 november, doen wij u bijgaand de offerte toekomen voor onze dienstverlening.’ …….
Zo maak je snel een overzichtelijk bezoekverslag van klantafspraken
Als je klanten spreekt – telefonisch of persoonlijk – is het handig en verstandig om een (kort) verslag van de…
Netwerktip #4: netwerken om te verkopen is kansloos [vlog]
Netwerken om werk binnen te halen is kansloos, dat werkt echt tegen je. Wat wel werkt vertel ik je in…
Netwerktip #2: zo haal je maximaal effect uit je netwerk [vlog]
Als je maximaal effect wilt hebben van je netwerk, vraag dan aan jouw zakenrelaties om hulp. Hoe je dat doet?…
Netwerktip #1: alleen naar een netwerkbijeenkomst [vlog]
Daar sta je dan, op een netwerkbijeenkomst waar je niemand kent. Hoe pak je dat aan om er een waardevolle…
Zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn: dit is wat ik doe voor klanten [vlog]
Wat ik doe voor klanten? Lezingen geven en workshops organiseren, allemaal rondom het thema zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn. Na deze…
Benut je publicaties optimaal voor acquisitie en relatiebeheer
Columns, advertorials, interviews, persberichten: er zijn tal van manieren om jouw bedrijf te profileren in de media. Betaald en onbetaald….
[podcast] Als je fans hebt, hoef je de basis niet op orde te hebben
Als je fans hebt, hoef je de basis niet op orde te hebben. Samen met mijn vakgenoot Jos Burgers vraag…
Maak je klant trending topic
Tevreden klanten worden niet vanzelf ambassadeurs, verkopen met échte aandacht kan daar echter bij helpen. In mijn boek ‘Human2Human: de…
Focus beter op consistente klantbeleving dan op verwachtingen overtreffen [podcast]
Loyale klanten, wie wil ze niet?! De vraag is alleen: worden klanten loyaal doordat je verwachtingen weet te overtreffen op…