podcast danielle de jonge erno hannink extreem klantgericht boek maatschappelijke impact

Podcast over ‘Extreem klantgericht’ bij Erno Hannink [MediaMoment]

28 apr 2019 | Boekentips, Commerciele slagkracht, In de media, Waardevolle klantrelaties

Ruim een uur vroeg Erno Hannink mij van alles over ondernemen. Mijn bedrijven, de combinatie privé/werk, boeken en meer. Plus tips voor andere ondernemers! En dat is nu te beluisteren in deze podcast.

“Vandaag het gesprek met Daniëlle de Jonge. Daniëlle is expert in eigentijdse klantrelaties. Met een praktische en inspirerende aanpak helpt zij (sales)professionals en ondernemers om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Haar stijl is nuchter, heel erg praktisch en met humor. Ze is spreker, trainer en auteur. Haar vorige boeken, Verleid de klant (2013) en Human2Human: de nieuwe klantrelatie (2015) werden bestsellers. Dit verwacht ik zeker van haar nieuwste boek Extreem klantgericht.

We spraken af op haar kantoor in Breda. Een mooi gesprek waarbij ik veel aandacht voor het eerste onderdeel uit het boek, maatschappelijke impact. We hebben het daarbij ook uitgebreid over Seeds en andere aspecten over wat maatschappelijke impact betekent voor je klanten. Een super interessant gesprek dat over veel meer ging dan Extreem klantgericht.

Veel plezier met de inzichten van Daniëlle.”

 

Beluister de podcast hier.

podcast danielle de jonge erno hannink extreem klantgericht maatschappelijke impact

Daniëlle de Jonge

Praat mee

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *