
Rake openingszinnen en uitsmijters in zakelijke teksten – BNR Podcast
Aandacht trekken! In e-mails, offertes, posts op social media en alle andere teksten die je voor klanten schrijft
Jezelf positief onderscheiden, teksten persoonlijker en leuker maken én het imago van je organisatie versterken. En dat allemaal dankzij pakkende binnenkomers en afsluiters. Want aandacht voor je klantcommunicatie is meteen aandacht voor je klantrelatie.
In deze aflevering van Dé Klantenpodcast voor BNR Nieuwsradio spreek ik met schrijfcoach Eefje Gerits. We geven je talloze praktische tips over vijf technieken:
✔️ Stel een verleidelijke vraag – en nee als antwoord is geen optie
✔️ Maak het menselijk – en benut de kracht van anekdotes
✔️ Doe iets verrassends – en zet de klant aan het denken
✔️ Prikkel de voelsprieten – en creëer een goede beleving
✔️ Doe een belofte – en geef iets om naar uit te kijken
Genoeg inspiratie om met vlotte pen aan de slag te gaan. Winst voor de klant én jezelf waar je vandaag nog mee kunt beginnen!
Meer afleveringen van Dé Klantenpodcast die ik maakte voor BNR vind je hier.