Cliniclowns klantgerichtheid Danielle de Jonge MarketResponse

Wat jouw bedrijf kan leren van CliniClowns [podcast]

23 feb 2021 | Vlogs & Podcasts, Waardevolle klantrelaties

Ze zijn gekroond tot hét klantvriendelijkste goede doel van Nederland in 2020, hebben met veel succes de transformatie naar online dienstverlening gemaakt en ook intern is een groot besef van de waarde van écht contact met mensen. In deze special van Dé Klantenpodcast spreek ik met Ilse Beckers, chief engagement van Cliniclowns, en Gerrit Piksen, expert customer service bij MarketResponse die jaarlijks de prijs voor Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland uitreikt. Dat word je niet zomaar! Een boeiend en inspirerend gesprek over de wijze waarop Cliniclowns klantvriendelijkheid doorvoert naar donateurs én de doelgroep van zieke kinderen en dementerende ouderen. Plus wat zijn de zeven regels om überhaupt in aanmerking te komen voor een awards als klantvriendelijkste bedrijf van Nederland?

Luister naar deze podcast. Meer podcasts vind je hier.

Daniëlle de Jonge

Praat mee

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *