zo haal je meer uit verkooptrainingen

Zo haal je maximaal rendement uit verkooptrainingen

20 sep 2015 | Commerciele slagkracht, Waardevolle klantrelaties

De verkooptraining zit er weer op. Kennis en vaardigheden zijn aangeleerd en  aangescherpt en actieplannen liggen klaar. Daar ga je met het team de vruchten van plukken…. alleen blijkt de praktijk vaak anders uit te pakken. Door de waan van de alledag komen de verfrissende ideeën amper van de grond. Zonde! Hoe haal je wel meer rendement uit de verkooptraining?

Natuurlijk ligt de eerste verantwoordelijkheid van verandering en verbetering bij de medewerkers zelf. Zij mochten deelnemen aan een training die hen helpt zich te ontwikkelen. Iedereen die zijn of haar professionele zelf serieus neemt, is daar dankbaar voor en doet iets met de nieuw verworven inzichten en leerervaringen. Daarnaast heeft de leidinggevende een waardevolle rol om het rendement te maximaliseren. Voor vakblad Salesmanagement schreef ik een artikel over al die mogelijkheden voor, tijdens en na een training.

Lees hier het hele artikel

Daniëlle de Jonge

Praat mee

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *