Bedankt voor je interesse in ‘Onderscheidende klantgerichtheid’

digitale masterclass onderscheidende klantgerichtheid

Wat tof dat jij jezelf zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk gaat maken! De link om direct aan de slag te gaan met de mini-masterclass is onderweg naar jouw mailbox. Je ontvangt als aanvulling elke maand extra tips in een e-zine met artikelen, vlogs en afleveringen van Dé Klantenpodcast die ik maak voor BNR. Wil je dat liever niet? Je kunt je eenvoudig onderaan die mail afmelden.

Ik wens je veel leerplezier en inspiratie. Geniet van onderscheidend zakendoen!

Danielle de Jonge

Wil je meer tips en inspiratie?

Over onderscheidende klantgerichtheid en commerciële slagkracht.

Lees dan de boeken die ik er over schreef (klik op de covers voor alle informatie en inkijkexemplaren):

Verleid de klant onweerstaanbaar zakendoen boek Danielle de Jonge

Verleid de klant

Klanten laten zich graag verleiden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol, want 85% van het koopgedrag vindt onbewust plaats. Dat biedt unieke kansen voor jou. Want wie klanten op de juiste manier weet te benaderen, heeft een ijzersterke overtuigingsstrategie in handen.

Bekijk het boek

Human2human de nieuwe klantrelatie boek Danielle de Jonge

Human2Human: De nieuwe Klantrelatie

Zakendoen in de nieuwe economie vraagt om een eigentijdse manier van verkopen. Onderscheidende kracht is essentieel. Die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht. Van mens tot mens. Human2Human is de oplossing!

Bekijk het boek

Extreem klantgericht cover boek klantgerichtheid spreker Danielle de Jonge

Extreem Klantgericht

One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt.

Bekijk het boek

Tip! ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ‘Extreem klantgericht’ zijn er ook als luisterboek.

Enkele reacties van lezers

  • 'Verleid de klant' neemt de lezer mee in de wereld van interpersoonlijke communicatie, waarbij veel aandacht is voor het bewust beïnvloeden van het onbewuste. De inhoud gaat daarom niet over gebruikelijke onderwerpen als verkoopstrategie, waardeproposities of uitgebreide gesprekstechniek; de klant positief kunnen beïnvloeden in een mens tot mens-situatie is het beoogde leereffect van het boek.

    Robert Buisman

  • Dit boek schudt je wakker: de wereld is veranderd, onderscheidend verkopen is een must! Op pragmatische, logische en overzichtelijke wijze krijg je als lezer doorlopend creatieve tips over emotionele klantbeleving. Human2Human is pakkend geschreven en heel compleet.

    Ruud van Hecke

  • Wat bij het oppakken van het boek nog ‘extreem klantgericht’ heet, is bij het dichtslaan van het boek niet langer extreem meer, maar logisch geworden. Kortom, het boek overtuigt, en zorgt er met talloze praktische tips bovendien voor dat de lezer ook daad bij het woord kan voegen. Aanrader voor iedereen in commerciële functies!

    Jeroen Nijland

Heb je na het doornemen van de modules uit de mini-masterclass en het toepassen van de tips vragen?

Of wil je samen met mij aan de slag om jezelf of jouw team te versterken in acquisitie, verkoop of klantgerichtheid?  Bekijk wat de mogelijkheden zijn en laat mij gerust weten wat ik voor je kan doen. Je vindt mijn contactgegevens op deze pagina, ik help je graag.