Klantgerichte boeken

Op zoek naar een inspirerend boek over klantgerichtheid? Dan help ik je graag. Wat schrijven over klantgerichtheid, acquisitie, verkopen en relatiebeheer: ik kan er geen genoeg van krijgen! Het is zo leuk om kennis te delen en tips te geven over het vinden en houden van klanten.

Verleid de klant onweerstaanbaar zakendoen boek Danielle de Jonge

Verleid de klant

Klanten laten zich graag verleiden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol, want 85% van het koopgedrag vindt onbewust plaats. Wie klanten op de juiste manier weet te benaderen, heeft een ijzersterke overtuigingsstrategie in handen.

Bekijk het boek

Human2human de nieuwe klantrelatie boek Danielle de Jonge

Human2Human: De nieuwe Klantrelatie

Klanten verwachten steeds meer en onderscheidende kracht is essentieel. Die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht. Van mens tot mens. Human2Human is de oplossing!

Bekijk het boek

Extreem klantgericht maatschappelijke impact commerciele slagkracht waardevolle klantrelaties Danielle de Jonge

Extreem Klantgericht

De optelsom van toekomstgericht zakendoen: waardevolle klantrelaties + commerciële slagkracht + maatschappelijke impact. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. Niks doen is geen optie!

Bekijk het boek

Daarnaast vind je op deze website veel praktische tips en artikelen in de blogs, vlogs en podcasts. Elke maand verschijnt mijn e-zine als onderdeel van de – gratis – mini-masterclass over onderscheidende klantgerichtheid. Ook bij diverse (vak)media vind je publicaties van mijn hand. Veel leesplezier!

Enkele reacties van lezers

  • 'Verleid de klant' neemt de lezer mee in de wereld van interpersoonlijke communicatie, waarbij veel aandacht is voor het bewust beïnvloeden van het onbewuste. De inhoud gaat daarom niet over gebruikelijke onderwerpen als verkoopstrategie, waardeproposities of uitgebreide gesprekstechniek; de klant positief kunnen beïnvloeden in een mens tot mens-situatie is het beoogde leereffect van het boek.

    Robert Buisman
    Platform Klantgericht Ondernemen

  • 'Human2Human' is een heerlijk boek barstensvol inspirerende ideeën en leest als een trein. Daniëlle legt op praktische en toegankelijke wijze uit hoe succesvol je klantrelaties te verbeteren. Een absolute aanrader voor elke professional die met commercie te maken heeft!

    Els Doornhein
    De Vos & Partners advocaten

  • 'Extreem klantgericht' bespreekt de breed gedragen klantfocus in een bedrijf, in mijn opinie zeer belangrijk. En dat in combinatie met maatschappelijke impact. Je krijgt suggesties en nuttige tools om klantrelaties te optimaliseren en door in je werkproces gerichte keuzes te maken. Leest erg lekker met veel tips en mooie praktijkvoorbeelden.

    Vincent Penseel
    Van Nelle Fabriek Events