Klantgerichte boeken
Op zoek naar een inspirerend boek over klantgerichtheid? Dan help ik je graag. Want schrijven over aandacht voor klanten, acquisitie, verkopen en relatiebeheer: ik kan er geen genoeg van krijgen. Het is zo leuk om kennis te delen en tips te geven over onderscheidende klantgerichtheid en commerciële slagkracht!
Verleid de klant
Klanten laten zich graag verleiden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol, want 85% van het koopgedrag vindt onbewust plaats. Wie klanten op de juiste manier weet te benaderen, heeft een ijzersterke overtuigingsstrategie in handen.
Human2Human: de nieuwe Klantrelatie
Klanten verwachten steeds meer en onderscheidende kracht is essentieel. Die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht. Van mens tot mens. Human2Human is de oplossing!
Extreem Klantgericht
De optelsom van toekomstgericht zakendoen: waardevolle klantrelaties + commerciële slagkracht + maatschappelijke impact. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. Niks doen is geen optie!
Daarnaast vind je op deze website veel praktische tips en artikelen in de blogs, vlogs en podcasts. Elke maand verschijnt mijn e-zine als onderdeel van de – gratis – mini-masterclass over onderscheidende klantgerichtheid. Ook bij diverse (vak)media vind je publicaties van mijn hand en voor BNR Nieuwsradio ben ik host van Dé klantenpodcast. Veel leesplezier!