Klantgerichte boeken

Op zoek naar een inspirerend boek over klantgerichtheid? Dan help ik je graag. Want schrijven over aandacht voor klanten, acquisitie, verkopen en relatiebeheer: ik kan er geen genoeg van krijgen. Het is zo leuk om kennis te delen en tips te geven over onderscheidende klantgerichtheid en commerciële slagkracht!

Verleid de klant onweerstaanbaar zakendoen boek Danielle de Jonge

Verleid de klant

Klanten laten zich graag verleiden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol, want 85% van het koopgedrag vindt onbewust plaats. Wie klanten op de juiste manier weet te benaderen, heeft een ijzersterke overtuigingsstrategie in handen.

Bekijk het boek

Human2Human klantgerichtheid boek Danielle de Jonge

Human2Human: de nieuwe Klantrelatie

Klanten verwachten steeds meer en onderscheidende kracht is essentieel. Die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht. Van mens tot mens. Human2Human is de oplossing!

Bekijk het boek

Extreem klantgericht cover boek klantgerichtheid spreker Danielle de Jonge

Extreem Klantgericht

De optelsom van toekomstgericht zakendoen: waardevolle klantrelaties + commerciële slagkracht + maatschappelijke impact. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. Niks doen is geen optie!

Bekijk het boek

Daarnaast vind je op deze website veel praktische tips en artikelen in de blogs, vlogs en podcasts. Elke maand verschijnt mijn e-zine als onderdeel van de – gratis – mini-masterclass over onderscheidende klantgerichtheid. Ook bij diverse (vak)media vind je publicaties van mijn hand en voor BNR Nieuwsradio ben ik host van Dé klantenpodcast. Veel leesplezier!

Enkele reacties van lezers

  • 'Human2Human' is een heerlijk boek barstensvol inspirerende ideeën en leest als een trein. Daniëlle legt op praktische en toegankelijke wijze uit hoe succesvol je klantrelaties te verbeteren. Een absolute aanrader voor elke professional die met commercie te maken heeft!

    Els Doornhein
    De Vos & Partners advocaten

  • Het boek geeft wat mij betreft precies aan waar het om gaat: het begrijpen van de behoeften van je klant, het voorzien in deze behoeften en het overtreffen van de verwachtingen. Dit alles in een goede winwinrelatie, met échte aandacht. Het naast de klant gaan zitten en samen het ‘aankoopproces’ beleven, dat waardeer ik zo aan 'Human2Human: de nieuwe klantrelatie'. Daniëlle heeft een fijne schrijfstijl. Je leest heerlijk mee. Een must voor iedereen die met klanten werkt!

    Willem Jan Beens
    Ondernemer en oprichter V-Kam Education

  • Daniëlle heeft met 'Extreem klantgericht' een krachtige verbinding gelegd tussen goed, gaaf en geld: goed doen voor de maatschappij, gave klantprestaties neerzetten en daar dankzij commerciële slagkracht ook nog geld mee verdienen. Deze drie dimensies worden met tal van actuele voorbeelden geïllustreerd en voorzien van de belangrijkste strategische vragen die je jezelf als professional moet stellen als je leiding wilt geven aan een extreem klantgericht team of organisatie. Behalve de sterke en overtuigende inhoud, biedt het boek ook ruim genoeg praktische tips en inspiratie om morgen mee aan de slag te gaan. Een waardevol boek dat bij iedere commerciële professional en dienstverlener niet op de plank hoort te staan, maar op het bureau moet liggen.

    Rob Beltman
    Customer Engagement & Customer Excellence Expert bij H3ROES

  • 'Extreem klantgericht' bespreekt de breed gedragen klantfocus in een bedrijf, in mijn opinie zeer belangrijk. En dat in combinatie met maatschappelijke impact. Je krijgt suggesties en nuttige tools om klantrelaties te optimaliseren en door in je werkproces gerichte keuzes te maken. Leest erg lekker met veel tips en mooie praktijkvoorbeelden.

    Vincent Penseel
    Van Nelle Fabriek Events