Extreem klantgericht
One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt. Ze zoeken naar bedrijven die maatschappelijke – ecologische en sociale – impact creëren. De klant van vandaag hecht grote waarde aan wederzijdse betrokkenheid. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. Niks doen is geen optie!
Doing good voor klant en maatschappij: dáár ligt je onderscheidende kracht. In dit boek ontdek je hoe je een extreem klantgerichte aanpak ontwikkelt en je commerciële vaardigheden en technieken aanscherpt. Mét oog voor de zakelijke doelen van jouw bedrijf. Je krijgt volop praktische tips om meteen toe te passen en komt met aansprekende voorbeelden ter inspiratie. Onder meer over:
- Het model van extreme klantgerichtheid laat de cruciale factoren van commercieel succes zien.
- De praktische insteek van het boek helpt je om van belevenis naar betekenis te bewegen.
- De nieuwe standaard voor toekomstgericht zakendoen ligt direct binnen handbereik.
Zo word ook jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk in alle opzichten!
De onderwerpen in dit boek
Deel 1: Maatschappelijke impact
- De Goede Weg-wijzer
- Ecologische winst: zo ziet dat eruit
- Sociale winst: zo ziet dat eruit
Deel 2: Commercieel omdenken
- De klant is aan zet
- Wat heeft jouw klant te vertellen?
- Klanten betrekken helpt je excelleren
Deel 3: Relatiegerichte vaardigheden
- Commerciële alertheid
- Opvallend online
- Aangescherpte gesprekstechnieken
Deel 4: Fan zijn van jouw klanten
- Bied klanten de beste ervaring
- Persoonlijk contact is helemaal van deze tijd
- Ambassadeurs: klanten met labradorloyaliteit
Deel 5: Bedrijfsbrede klantfocus
- Klantgedreven leiders
- Doe niet moeilijk, doe het samen
- Zet jezelf op nummer 1
Epiloog: jouw route naar extreem klantgericht gedrag
‘Daniëlle de Jonge weet niet alleen de nieuwe trend bloot te leggen, maar geeft hier ook praktische en goede voorbeelden van. Een echte aanrader wat mij betreft!’
Gerrit Piksen – Expert customer insights SAMR Marktvinders
‘Met Extreem klantgericht legt Danielle de Jonge een krachtige verbinding tussen goed, gaaf en geld: goed doen voor de maatschappij, gave klantprestaties neerzetten en daar dankzij commerciële slagkracht ook nog geld mee verdienen.’
Rob Beltman – Customer Engagement & Customer Excellence Expert bij H3ROES
Tip! Lees hier meer uitgebreide recensies over het boek.
(ook verkrijgbaar als e-book en luisterboek)
Tip! Wil je een groter aantal boeken bestellen? Neem dan contact met mij op, er gelden in dat geval speciale kortingstarieven op de vaste boekenprijs.
Inkijkexemplaar