Human2Human: de nieuwe klantrelatie
Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers en dat vraagt om een eigentijdse manier van klantgerichtheid en commercie. Onderscheidende kracht is essentieel! En die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht van mens tot mens. Human2Human is de oplossing.
Bron: Managementboek.nl
In dit prikkelende boek ontdek je helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. Bovendien liggen de mogelijkheden om aandacht te geven voor het oprapen, de kunst is ze doeltreffend en doordacht in te zetten. Dit boek staat boordevol praktische tips om potentiële en bestaande klanten échte aandacht te laten ervaren. Wil jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn? Kies dan voor de kracht van de nieuwe klantrelatie!
De onderwerpen in het boek
Deel 1: Klanten vinden
1. Kies en word gekozen
2. Een ijzersterk verhaal
3. Jouw eigentijdse pitch
4. De expert in jezelf laten zien
5. Aan tafel komen
6. LinkedIn als goudmijn
7. Doordachte acquisitiegesprekken
8. Opvallende off ertes
Deel 2: Klanten hebben
9. Boven de klantverwachtingen uitstijgen
10. 24/7 bereikbaar zijn – of toch niet?
11. Klein cadeautje, groot plezier
12. De klant van nu wil pure beleving
13. Facturen die een goed gevoel geven
14. Een klagende klant weer blij maken
Deel 3: Klanten houden
15. Netvliesmanagement
16. Klantrelaties verdiepen
17. Weg met de klanttevredenheidsenquête
18. Relatiegeschenken die indruk maken
19. Aanbevelingen en referenties
20. Supporters en ambassadeurs
Epiloog: Aandacht voor jezelf
‘Een regelrechte aanrader! In dit inspirerende boek beschrijft Daniëlle de Jonge hoe je echte en oprechte aandacht geeft. Essentieel voor iedereen die succesvoller wil worden in het vinden en binden van klanten.’
Jos Burgers, bestsellerauteur en veelgevraagd spreker
‘Echt klantencontact wordt steeds schaarser – en daarmee crucialer. Dit praktische boek laat zien hoe je je verkoopstijl aanpast aan de digitale wereld. Een wereld waarin de menselijke factor het verschil maakt.’
Steven Van Belleghem, auteur van het boek When Digital Becomes Human
(ook verkrijgbaar als e-book en luisterboek)
Tip! Wil je een groter aantal boeken bestellen? Neem dan contact met mij op, er gelden in dat geval speciale kortingstarieven op de vaste boekenprijs.
Inkijkexemplaar
Enkele reacties van lezers
Sneak peek keynote presentatie Human2Human
Enkele recensies in vakmedia
Aangeraden door ondernemersvakblad Sprout
Waardering met 4,5 sterren door online vakblad Customer Talk
Recensie in vakblad voor de kinderopvang
Review in vakblad Salesmanagement
Review in ondernemersmagazine Regio Business
Item in Communicatie Magazine
Diverse lezersreacties en uitgebreide recensies op Managementboek.nl