Human2Human: de nieuwe klantrelatie

Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers en dat vraagt om een eigentijdse manier van klantgerichtheid en commercie. Onderscheidende kracht is essentieel! En die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht van mens tot mens. Human2Human is de oplossing.

Human2Human klantgerichtheid boek Danielle de Jonge

H2H ranking managementboek bestseller top10 beste managementboeken

Bron: Managementboek.nl

In dit prikkelende boek ontdek je helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. Bovendien liggen de mogelijkheden om aandacht te geven voor het oprapen, de kunst is ze doeltreffend en doordacht in te zetten. Dit boek staat boordevol praktische tips om potentiële en bestaande klanten échte aandacht te laten ervaren. Wil jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn? Kies dan voor de kracht van de nieuwe klantrelatie!

De onderwerpen in het boek

Deel 1: Klanten vinden
1. Kies en word gekozen
2. Een ijzersterk verhaal
3. Jouw eigentijdse pitch
4. De expert in jezelf laten zien
5. Aan tafel komen
6. LinkedIn als goudmijn
7. Doordachte acquisitiegesprekken
8. Opvallende off ertes

Deel 2: Klanten hebben
9. Boven de klantverwachtingen uitstijgen
10. 24/7 bereikbaar zijn – of toch niet?
11. Klein cadeautje, groot plezier
12. De klant van nu wil pure beleving
13. Facturen die een goed gevoel geven
14. Een klagende klant weer blij maken

Deel 3: Klanten houden
15. Netvliesmanagement
16. Klantrelaties verdiepen
17. Weg met de klanttevredenheidsenquête
18. Relatiegeschenken die indruk maken
19. Aanbevelingen en referenties
20. Supporters en ambassadeurs

Epiloog: Aandacht voor jezelf

‘Een regelrechte aanrader! In dit inspirerende boek beschrijft Daniëlle de Jonge hoe je echte en oprechte aandacht geeft. Essentieel voor iedereen die succesvoller wil worden in het vinden en binden van klanten.’

Jos Burgers, bestsellerauteur en veelgevraagd spreker

‘Echt klantencontact wordt steeds schaarser – en daarmee crucialer. Dit praktische boek laat zien hoe je je verkoopstijl aanpast aan de digitale wereld. Een wereld waarin de menselijke factor het verschil maakt.’

Steven Van Belleghem, auteur van het boek When Digital Becomes Human

Ja ik bestel het boek!

(ook verkrijgbaar als e-book en luisterboek)

Tip! Wil je een groter aantal boeken bestellen? Neem dan contact met mij op, er gelden in dat geval speciale kortingstarieven op de vaste boekenprijs.

Inkijkexemplaar

 

Enkele reacties van lezers

  • De aandacht in het steeds meer online wordende leven wordt steeds beperkter, maar aar je gaat die met Human2Human weer terugkrijgen. Daniëlle heeft een praktisch en enthousiasmerend boek geschreven, dat ik zeker aanraad als jij weer aan langdurige klantrelaties wilt werken. Dus voor iedereen die klanten écht leuk vindt een goede manier om klantgerichtheid vorm te geven.

    Bas Wouters
    Founder & CEO Online Influence Institute

  • Oprechte aandacht en interesse, dat is wat je bij de samenwerking met Daniëlle de Jonge ervaart. In dit boek weet ze je te prikkelen om klanten te vinden, te hebben en ten slotte ook te behouden. Een combinatie van theorie rondom klantgericht werken, checklists voor een goed klantgesprek en mooie voorbeelden uit de praktijk maakt het boek toegankelijk voor iedereen die de klant op een voetstuk heeft staan.

    Annemarie Kaptein
    Bestuurder Bazalt Groep

  • Het boek geeft wat mij betreft precies aan waar het om gaat: het begrijpen van de behoeften van je klant, het voorzien in deze behoeften en het overtreffen van de verwachtingen. Dit alles in een goede winwinrelatie, met échte aandacht. Het naast de klant gaan zitten en samen het ‘aankoopproces’ beleven, dat waardeer ik zo aan Human2Human: de nieuwe klantrelatie. Daniëlle heeft een fijne schrijfstijl. Je leest heerlijk mee. Een must voor iedereen die met klanten werkt!

    Willem Jan Beens
    Ondernemer en oprichter van V-Kam Education

  • Langdurige samenwerking en persoonlijke relaties vinden wij bij BK Ingenieurs belangrijk. Daarom vroeg ik Daniëlle om ons te helpen dit in praktijk te brengen. Op een heel toegankelijke manier, met veel voorbeelden uit de praktijk, schrijft ze over die Human2Humanbenadering. Regelmatig hoor ik nu collega’s zeggen: ‘Dat is niet echt Human2Human.’ Zo fijn om te ervaren hoe de tips en tricks van Daniëlle ingesleten zijn in onze organisatie.

    Sandra Bouwman
    Marketing & Communicatie BK Ingenieurs

  • Dit heerlijke boek, barstensvol inspirerende ideeën, leest als een trein. Daniëlle legt op een praktische en toegankelijke manier uit hoe succesvol te marketen en je klantrelaties te verbeteren. Een absolute aanrader voor elke professional die met sales te maken heeft!

    Els Doornhein
    Advocaat en partner De Vos + Partners advocaten

  • In dit boek leer je niks nieuws! Huh, wat? Het bewezen effect van een menselijke verbinding is al zo oud als de weg naar Rome. Maar hoe doe je dat anno 21ste eeuw, tussen alle technologische ontwikkelingen door? Daar geeft Daniëlle antwoord op! Zij beweegt je van weten naar doen, want alleen toegepaste kennis is macht. Wanneer je de tips in dit boek toepast, heb je klanten voor het leven.

    Glenn Vergoossen
    hoofd training & uitvoering FranklinCovey Benelux | Podcasthost Over Spreken Gesproken

  • Daniëlle geeft op heldere wijze inzicht in de essentie van commercie. Ze laat zien hoe en waarom persoonlijkheid in commerciële relaties van doorslaggevend belang is voor succes.

    Rikkert Walbeek
    Oprichter SalesXeed en auteur van Sales Bijdehand

Sneak peek keynote presentatie Human2Human

Enkele recensies in vakmedia

Aangeraden door ondernemersvakblad Sprout

Waardering met 4,5 sterren door online vakblad Customer Talk

Recensie in vakblad voor de kinderopvang

Review in vakblad Salesmanagement

Review in ondernemersmagazine Regio Business

Item in Communicatie Magazine

Diverse lezersreacties en uitgebreide recensies op Managementboek.nl