Verleid de klant
Klanten laten zich graag verleiden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat 85% van het koopgedrag onbewust plaatsvindt. Dat biedt unieke kansen voor ondernemers en (sales) professionals. Want wie zijn klanten op de juiste manier weet te benaderen, heeft een ijzersterke overtuigingsstrategie in handen. En dus een grote voorsprong op concurrenten.
In Verleid de klant laat ik je zien hoe je het koopgedrag van (potentiële) klanten op een positieve manier kunt beïnvloeden. Omdat verleiden een constant proces is, passeren alle mogelijke verleidingsmomenten de revue:
- De eerste verleidelijke stap
- Verleidelijke uitstraling
- Kleuren die verleiden
- Verleiden met zintuigen
- Taal der verleiding
- Overal verleidelijk zichtbaar zijn
- Online verleiding
- Blijvend verleiden
- Verleid jezelf
Met deze negen stappen heb je een compleet pakket om jouw zakelijke verleidingstechnieken te ontwikkelen en aan te scherpen.
Ja, ik wil het boek bestellen!(ook verkrijgbaar als e-book)
Tip! Wil je een groter aantal boeken bestellen? Neem dan contact met mij op, er gelden in dat geval speciale kortingen op de vaste boekenprijs.
Inkijkexemplaar
Enkele reacties van lezers
Enkele recensies in vakmedia
Recensie op vakwebsite Sales is een vak
Recensie beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals Logeion
Recensies Platform Voor Klantgericht Ondernemen
Recensie in vakblad Salesmanagement
Diverse lezersreacties en uitgebreide recensies op Managementboek.nl