Klantgerichte boeken

Schrijven over klantgerichtheid, acquisitie, verkopen en relatiebeheer: ik kan er geen genoeg van krijgen! Het is zo leuk om kennis te delen en tips te geven over het vinden en houden van klanten. Op deze site vind je al veel praktische tips en artikelen in de blogs en vlogs. Elke maand verschijnt mijn e-zine en ook bij diverse (vak)media vind je publicaties van mijn hand.

En dan zijn er natuurlijk mijn boeken:

Extreem klantgericht maatschappelijke impact commerciele slagkracht waardevolle klantrelaties Danielle de Jonge

Human2human de nieuwe klantrelatie boek Danielle de Jonge

Verleid de klant onweerstaanbaar zakendoen boek Danielle de Jonge

Meer lezen? Onder meer deze artikelen verschenen van mijn hand:

Zo haalt u meer rendement uit salestrainingen‘ in Salesmanagement

Sales voor zakelijke dienstverleners’ in Salesmanagement

Klanten verleiden’ in MT Rendement

Dillema ‘klantbehoud of new business’ in Salesmanagement

De zeven meest gemaakte verkoopblunders’ in BC Breda Magazine

Verleiden in drie stappen’ in Markering Rendement

Onweerstaanbaar zakendoen binnen handbereik’ in Salesmanagement

Coverstory interview Robert Cialdini in Salesmanagement