Human2Human: de nieuwe klantrelatie

Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Zakendoen in de nieuwe economie vraagt om een eigentijdse manier van verkopen. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers, of het nu gaat om kantoorartikelen, (zakelijke) etentjes of advies van bijvoorbeeld een advocaat. Onderscheidende kracht is essentieel. Die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht. Van mens tot mens. Human2Human is de oplossing!

Human2human de nieuwe klantrelatie boek Danielle de Jonge

H2H ranking managementboek bestseller top10 beste managementboeken

Bron: Managementboek.nl

In dit prikkelende boek beschrijf ik helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. Want onderscheidend verkopen heb je zelf in de hand, in elke fase van het verkoopproces. Een boek boordevol praktische tips om potentiële en bestaande klanten échte aandacht te laten ervaren. Benieuwd hoe je klanten vindt, hebt en houdt? Kies dan voor de kracht van de nieuwe klantrelatie!

De onderwerpen in het boek

Deel 1: Klanten vinden
1. Kies en word gekozen
2. Een ijzersterk verhaal
3. Jouw eigentijdse pitch
4. De expert in jezelf laten zien
5. Aan tafel komen
6. LinkedIn als goudmijn
7. Doordachte acquisitiegesprekken
8. Opvallende off ertes

Deel 2: Klanten hebben
9. Boven de klantverwachtingen uitstijgen
10. 24/7 bereikbaar zijn – of toch niet?
11. Klein cadeautje, groot plezier
12. De klant van nu wil pure beleving
13. Facturen die een goed gevoel geven
14. Een klagende klant weer blij maken

Deel 3: Klanten houden
15. Netvliesmanagement
16. Klantrelaties verdiepen
17. Weg met de klanttevredenheidsenquête
18. Relatiegeschenken die indruk maken
19. Aanbevelingen en referenties
20. Supporters en ambassadeurs

Epiloog: Aandacht voor jezelf

‘Een regelrechte aanrader! In dit inspirerende boek beschrijft Daniëlle de Jonge hoe je echte en oprechte aandacht geeft. Essentieel voor iedereen die succesvoller wil worden in het vinden en binden van klanten.’

Jos Burgers, bestsellerauteur en veelgevraagd spreker

‘Echt klantencontact wordt steeds schaarser – en daarmee crucialer. Dit praktische boek laat zien hoe je je verkoopstijl aanpast aan de digitale wereld. Een wereld waarin de menselijke factor het verschil maakt.’

Steven Van Belleghem, auteur van het boek When Digital Becomes Human

Ja ik bestel het boek!

(ook verkrijgbaar als e-book en vanaf zomer 2019 als luisterboek)

Tip! Wil je een groter aantal boeken bestellen? Neem dan contact met mij op, er gelden in dat geval speciale kortingstarieven op de vaste boekenprijs.

Inkijkexemplaar

 

Enkele reacties van lezers

  • Je weet dat klanten échte aandacht horen te krijgen, maar de praktijk is toch vaak anders. Door digitalisering worden zakenrelaties steeds afstandelijker, terwijl het onderscheid juist in de persoonlijke factor zit. Een zeer aansprekend boek, dat uitnodigt tot actie.

    Nadia Bellussi-De Feijter
    Manager Vermogensbeheerspecialisten Van Lanschot Bankiers

  • Dit boek schudt je wakker: de wereld is veranderd, onderscheidend verkopen is een must! Op pragmatische, logische en overzichtelijke wijze krijg je als lezer doorlopend creatieve tips over emotionele klantbeleving. Human2Human is pakkend geschreven en heel compleet.

    Ruud van Hecke
    Rayondirecteur Rabobank Regio Schiphol

  • Human2Human behandelt een thema dat actueel en cruciaal is in het huidige verkoopproces: aandacht. To the point, soepel geschreven en voorzien van talloze tips en voorbeelden. Een state of the art verkoopvademecum!

    Peter van aken
    Salesmanager Energetica Natura

  • Dicht tegen de klant aankruipen en vertrouwen winnen is cruciaal. Doe je dat niet, dan zet je jezelf buitenspel. De kunst is om je eigen stijl te vinden in het benaderen en bij je houden van klanten. Dit boek vormt daarbij een belangrijke inspiratiebron!

    Maurice Bakkers
    Manager Energie bij Sweco

  • Dit heerlijke boek, barstensvol inspirerende ideeën, leest als een trein. Daniëlle legt op een praktische en toegankelijke manier uit hoe succesvol te marketen en je klantrelaties te verbeteren. Een absolute aanrader voor elke professional die met sales te maken heeft!

    Els Doornhein
    Advocaat en partner De Vos + Partners advocaten

  • Human2Human is hét haakje om in het zakenleven je menselijke kant weer te laten zien. Daniëlle reikt je waardevolle tips en concrete tools aan om succesvoller (en leuker!) bezig te zijn met klanten. Ook fijn: de bevestiging van al die dingen die je al goed doet en die je vaak met één kleine twist nog net dat tikje eigener maakt.

    Jacqueline Bastiaansen
    Creatief directeur No Tomato

  • Afl eiding is de grootste valkuil van deze tijd. Waar velen inzetten op digital, heeft Daniëlle aandacht voor aandacht. Het gaat niet langer om verkopen, maar om gekocht worden. Hoe je dat op een menselijke en doeltreffende manier naar je hand zet, lees je in dit boek.

    Robert Buisman
    Strateeg, managementadviseur en auteur van Zakelijk succes in nieuwe tijden

  • Daniëlle geeft op heldere wijze inzicht in de essentie van commercie. Ze laat zien hoe en waarom persoonlijkheid in commerciële relaties van doorslaggevend belang is voor succes.

    Rikkert Walbeek
    Oprichter SalesXeed en auteur van Sales Bijdehand

Enkele recensies in vakmedia

Aangeraden door ondernemersvakblad Sprout

Waardering met 4,5 sterren door online vakblad Customer Talk

Recensie in vakblad voor de kinderopvang

Review in vakblad Salesmanagement

Review in ondernemersmagazine Regio Business

Item in Communicatie Magazine

Diverse lezersreacties en uitgebreide recensies op Managementboek.nl

Sneak peek keynote presentatie Human2Human

 

Bookchat voor Managementboek.nl