Verleid de klant

Klanten laten zich graag verleiden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat 85% van het koopgedrag onbewust plaatsvindt. Dat biedt unieke kansen voor ondernemers en (sales) professionals. Want wie zijn klanten op de juiste manier weet te benaderen, heeft een ijzersterke overtuigingsstrategie in handen. En dus een grote voorsprong op concurrenten.

Verleid de klant onweerstaanbaar zakendoen boek Danielle de Jonge

In Verleid de klant laat ik je zien hoe je het koopgedrag van (potentiële) klanten op een positieve manier kunt beïnvloeden. Omdat verleiden een constant proces is, passeren alle mogelijke verleidingsmomenten de revue:

  • De eerste verleidelijke stap
  • Verleidelijke uitstraling
  • Kleuren die verleiden
  • Verleiden met zintuigen
  • Taal der verleiding
  • Overal verleidelijk zichtbaar zijn
  • Online verleiding
  • Blijvend verleiden
  • Verleid jezelf

Met deze negen stappen heb je een compleet pakket om  jouw zakelijke verleidingstechnieken te ontwikkelen en aan te scherpen.

Ja, ik wil het boek bestellen!

(ook verkrijgbaar als e-book)

Tip! Wil je een groter aantal boeken bestellen? Neem dan contact met mij op, er gelden in dat geval speciale kortingen op de vaste boekenprijs.

Inkijkexemplaar

Enkele reacties van lezers

  • 'Verleid de klant' neemt de lezer mee in de wereld van interpersoonlijke communicatie, waarbij veel aandacht is voor het bewust beïnvloeden van het onbewuste. De inhoud gaat daarom niet over gebruikelijke onderwerpen als verkoopstrategie, waardeproposities of uitgebreide gesprekstechniek; de klant positief kunnen beïnvloeden in een mens tot mens-situatie is het beoogde leereffect van het boek.

    Robert Buisman

  • Voor beginnende verkopers een aanrader, maar voor de gevestigde orde absoluut een must! Juist daar vind je de ingesleten houding en gedragingen. Warm aanbevolen!!

    Aswerd Gresel

  • In dit boek kun je op een hele prettig leesbare manier lezen hoe je werk kunt maken van je benadering naar andere mensen, met name naar klanten. Het boek staat vol met toepasbare tips en ideeën. Je blijft geboeid om verder te lezen.

    Margret Tielemans

  • Ik kan het boek van harte aanbevelen. Het is niet alleen een bruikbaar boek voor zelfstandige professionals en ondernemers, nee het is bruikbaar voor alle mensen die te maken hebben met klanten. Eigenlijk zou iedereen die te maken heeft met relaties het boek ook moeten lezen.

    Koos Groenewoud

  • Dit vlotgeschreven boek leert u hoe u onweerstaanbaar zaken kunt doen. Het neerzetten van uzelf als expert op uw vakgebied, werken aan uw eigen zichtbaarheid in uw netwerk en goede raad van top tot teen. Grondig en uitgebreid passeren deze en andere onderwerpen de revue.

    Corien Plaisier

  • Een vlot geschreven boek met handige tips & tricks over verleiden in de zakelijke wereld. Met specialistische onderbouwing en veelal treffende voorbeelden een aanrader voor iedereen die klantcontact heeft. Want zeg nou eerlijk, wie wil er niet onweerstaanbaar verleidelijk zaken doen?

    Michael Boon

  • Mijn conclusie is simpel: dit boek mag niet ontbreken in de boekenkast van iedereen die commercieel actief is. Een advies aan alle Sales Managers: lees dit boek en geef het cadeau aan alle accountmanagers en medewerkers van verkoop binnendienst. Het zal zeker effect hebben op de behaalde resultaten.

    Aad van Endhoven

Enkele recensies in vakmedia

Recensie op vakwebsite Sales is een vak

Recensie beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals Logeion

Recensies Platform Voor Klantgericht Ondernemen

Recensie in vakblad Salesmanagement

Diverse lezersreacties en uitgebreide recensies op Managementboek.nl

Bookchat voor Managementboek.nl

De negen stappen van ‘Verleid de klant’