Presentaties & Masterclasses
Met een enthousiaste en inspirerende – vrouwelijke – spreker een bijeenkomst extra inhoud geven? Ik ben veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en commercie op netwerkbijeenkomsten, congressen, klantendagen, beurzen, teamdagen, seminars en tal van andere gelegenheden. Én natuurlijk ook voor online presentaties en webinars.
Met opvallende filmfragmenten, aansprekende voorbeelden, overtuigend beeldmateriaal, veel interactie en humor krijg je op inspirerende en motiverende wijze praktische tips aangereikt. Dat geldt voor zowel de offline, online als hybride presentaties. Want juist dan ben je in staat om jezelf zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te maken en makkelijker klanten te vinden en houden. Het thema van de presentatie stem ik af op jouw behoefte, branche en doelgroep. Laat je bijvoorbeeld inspireren over:
Human2Human: de nieuwe klantrelatie
Klanten verwachten steeds meer en onderscheidende kracht is essentieel. Die is meestal niet te vinden in de eigenschappen van een product of dienst. Verkooppraatjes maken plaats voor échte aandacht en interesse. En dat is meteen de essentie van eigentijdse commercie. Jij maakt het verschil!
Lees meerAcquisitie & Relatiebeheer
De vier cruciale manieren van acquisitie onder de knie krijgen? En blije klanten laten uitgroeien tot ambassadeurs? Dat vraagt om eigentijdse commerciële vaardigheden en -technieken. Zo blijf je scherp op ontwikkelingen in het commerciële speelveld.
Lees meerExtreem klantgericht
Klanten hebben tegenwoordig een sterke stem in het verkoopproces. Ze verwachten exclusieve persoonlijke aandacht en maatschappelijke impact. Bewegen van belevenis naar betekenis, dáár ligt je onderscheidende kracht. Sterker nog: het is de nieuwe standaard voor toekomstgericht zakendoen.
Lees meerNetwerken
Als er iets belangrijk is voor zichtbaarheid, dan is dat wel het hebben van een krachtig netwerk. En of je nu een graag geziene gast bent bij netwerkverenigingen of juist online bouwt aan een stevige groep relaties: hoe slimmer je het aanpakt, hoe meer effect je haalt uit jouw netwerkinspanningen.
Lees meerVerleid de klant
Want wie klanten op de juiste manier weet te benaderen, heeft een ijzersterke overtuigingsstrategie in handen. Als je alle verleidingsaspecten voor zakelijke communicatie inzet, trek je op krachtige wijze nieuwe klanten aan en weet je bestaande klanten te behouden.
Lees meerCommunicatiekracht
Overtuigend communiceren, regie nemen in gesprekken, commerciële vaardigheden aanscherpen: het zijn de essentiële elementen van persoonlijke communicatiekracht. De basis om meer positieve resultaten te halen uit gesprekken met klanten.
Lees meer