Presentaties & Masterclasses

Met een enthousiaste en inspirerende – vrouwelijke – spreker een bijeenkomst extra inhoud geven? Ik ben veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en commercie op netwerkbijeenkomsten, congressen, klantendagen, beurzen, teamdagen, seminars en tal van andere gelegenheden. Én natuurlijk ook voor online presentaties en webinars.

presentatie masterclass extreem klantgericht klantgerichtheid acquisitie netwerken verkopen relatiebeheer Invest in Holland Masterclass | © Raldo Neven

Met opvallende filmfragmenten, aansprekende voorbeelden, overtuigend beeldmateriaal, veel interactie en humor krijg je op inspirerende en motiverende wijze praktische tips aangereikt. Dat geldt voor zowel de offline, online als hybride presentaties. Want juist dan ben je in staat om jezelf zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te maken en makkelijker klanten te vinden en houden. Het thema van de presentatie stem ik af op jouw behoefte, branche en doelgroep. Laat je bijvoorbeeld inspireren over:

Human2Human: de nieuwe klantrelatie

Klanten verwachten steeds meer en onderscheidende kracht is essentieel. Die is meestal niet te vinden in de eigenschappen van een product of dienst. Verkooppraatjes maken plaats voor échte aandacht en interesse. En dat is meteen de essentie van eigentijdse commercie. Jij maakt het verschil!

Lees meer

Acquisitie & Relatiebeheer

De vier cruciale manieren van acquisitie onder de knie krijgen? En blije klanten laten uitgroeien tot ambassadeurs? Dat vraagt om eigentijdse commerciële vaardigheden en -technieken. Zo blijf je scherp op ontwikkelingen in het commerciële speelveld.

Lees meer

Extreem klantgericht

Klanten hebben tegenwoordig een sterke stem in het verkoopproces. Ze verwachten exclusieve persoonlijke aandacht en maatschappelijke impact. Bewegen van belevenis naar betekenis, dáár ligt je onderscheidende kracht. Sterker nog: het is de nieuwe standaard voor toekomstgericht zakendoen.

Lees meer

Netwerken

Als er iets belangrijk is voor zichtbaarheid, dan is dat wel het hebben van een krachtig netwerk. En of je nu een graag geziene gast bent bij netwerkverenigingen of juist online bouwt aan een stevige groep relaties: hoe slimmer je het aanpakt, hoe meer effect je haalt uit jouw netwerkinspanningen.

Lees meer

Verleid de klant

Want wie klanten op de juiste manier weet te benaderen, heeft een ijzersterke overtuigingsstrategie in handen. Als je alle verleidingsaspecten voor zakelijke communicatie inzet, trek je op krachtige wijze nieuwe klanten aan en weet je bestaande klanten te behouden.

Lees meer

Communicatiekracht

Overtuigend communiceren, regie nemen in gesprekken, commerciële vaardigheden aanscherpen: het zijn de essentiële elementen van persoonlijke communicatiekracht. De basis om meer positieve resultaten te halen uit gesprekken met klanten.

Lees meer
  • De insteek was heel positief, zeer praktisch en hartstikke leuk door de filmpjes en humor. De aanwezigen hebben tal van tips en ideeën aangereikt gekregen over het helder onder de aandacht brengen van de vernieuwde dienstverlening van onze organisatie.

    Nathalie van Ommeren
    Marketingmanager PostNL

  • De afwisseling met beeld en filmpjes en haar grote enthousiasme maakten het een relaxte en leerzame avond. Groot pluspunt is dat het onderwerp voor iedereen relevant is en het oversteeg de verwachtingen van een bijeenkomst bij een accountant. Het bleek echt het begin van veel nieuwe (klant)relaties voor ons kantoor. En bijkomend voordeel is dat onze collega’s die er bij waren natuurlijk ook de tips in praktijk zijn gaan brengen.

    Robin Koelewijn
    Partner CROP registeraccountants

  • Door haar fijne manier van omgang met onze alumni en de beeldende verhalen en voorbeelden vanuit de praktijk, ervaarden wij het als een waardevolle masterclass. Onze deelnemers hebben genoeg tips meegekregen om klanten te vinden, te hebben en te houden met echte aandacht!

    Léonette van den Berg -van Donkelaar
    Programmacoördinator IBO Business School

  • Los van de realistische adviezen, brainstormers en korte oefeningen, kreeg Danielle deze zittende groep aan het springen en juichen! Dat het een geslaagde samenwerking was, blijkt duidelijk, aangezien er nog vaak aan gerefereerd wordt.

    Evert van der Wal
    Country Manager Fiat Professional

  • Daniëlle weet snel de aandacht van mensen te pakken, maakt makkelijk contact en heeft een plezierige en warme manier van presenteren. Als management zijn we heel tevreden over het verloop van de avond.

    Ruud van Hecke
    Rayondirecteur Rabobank Regio Schiphol

  • Zij gaf een professionele, vrolijke, dynamische en interactieve presentatie over de vele aspecten, voorwaarden en valkuilen die een actueel onderwerp als ‘De Gunfactor’ met zich meebrengt. De sessie was voorzien van duidelijk inhoudelijke kennis, aansprekende voorbeelden en vele praktische tips voor de aanwezigen. De feedback die we achteraf van onze leden ontvingen was dan ook zeer positief.

    Hans Poortvliet
    Managing Director HSMAI Nederland

  • Human2Human zakendoen is heel belangrijk naar klanten, en evengoed naar collega’s. De interne klant dus. Ik heb Daniëlle gevraagd om haar visie op positief en constructief klantcontact te vertalen naar interne samenwerking. Want als dat goed loopt heeft de externe klant er ook veel profijt van. Ik merk in de praktijk dat dit goed aangekomen is bij de deelnemers.

    Jacco van der Kamp
    COO Verwater Netherlands

  • Daniëlle is een spontane gezellige dame die een presentatie over onweerstaanbaar zakendoen op de goede wijze weet over te brengen. Haar performance tijdens de presentatie was professioneel en uitdagend. De aanwezigen hebben gelachen en daadwerkelijk iets geleerd.

    Maarten van Nielen
    Directeur Rassers Advocaten

  • Voor bedrijven met een beperkte focus op de commercie is een belangrijke stap jezelf bewust worden van het effect dat je gedrag op anderen heeft. Het publiek van 120 personen was heel gemêleerd, toch wist Daniëlle snel de aanwezigen te boeien met haar praktische tips. Voor ION heeft de presentatie van Daniëlle gebracht wat ervan werd verwacht; het ontwikkelen van bewustwording en het benoemen van verbeterpunten. Dat de zaal er ook zo over dacht mag blijken uit het feit dat er nog veel over nagepraat is.

    Egbert Stremmelaar
    Managing Director vereniging ION

  • Daniëlle heeft goed ingevoeld wat onze doelgroep nodig had. De presentatie die zij heeft gegeven was niet alleen leuk, maar werd ook heel goed gewaardeerd door de deelnemers. Het was leerzaam om verkopen te leren bekijken vanuit een ander perspectief, dat van ‘verleiding’.

    Eerde de Swart
    Senior Projectmanager Maatschappelijk betrokken ondernemen MVO Nederland

Sneak peek keynote presentatie Human2Human