Presentatie of Masterclass Extreem klantgericht

One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht van het allerprilste contact tot de jarenlange relatie die je met elkaar hebt. En ze zoeken naar bedrijven die impact creëren, in samenspel met de klant – want die heeft tegenwoordig een sterke stem in het verkoopproces.

vrouwelijke spreker klantgerichtheid verkopen acquisitie netwerken Danielle de Jonge

Bewegen van belevenis naar betekenis, dáár ligt je onderscheidende kracht. Sterker nog: het is de nieuwe standaard voor succesvol zakendoen. Niks doen is geen optie. Tijdens deze presentatie krijg je de tools om jouw extreem klantgerichte aanpak (verder) te ontwikkelen en je commerciële technieken en vaardigheden aan te scherpen.

Deze presentatie inspireert!

Je krijgt volop praktische tips om meteen toe te passen en raakt geïnspireerd door aansprekende voorbeelden uit de praktijk. Verschillende elementen uit mijn boek ‘Extreem klantgericht‘ komen aan bod. Met humor en aansprekende voorbeelden, typerend voor mijn presentaties. Het thema van de presentatie stem ik graag af op jouw behoefte, bijvoorbeeld:

  • Commercieel omdenken om relevant te blijven voor klanten
  • Relatiegerichte vaardigheden voor regie in gesprekken
  • Bedrijfsbrede klantfocus voor de ultieme klantbeleving
  • Maatschappelijk impact als onderscheidende factor
  • Fan zijn van jouw klanten en hen betrekken bij het verkoopproces

Alles bij elkaar een ideale formule voor commercieel succes. Zo word ook jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk in alle opzichten!

De presentatie heeft in overleg een duur van drie kwartier tot 1 uur of kies voor een masterclass van 1,5 tot 2 uur. In alle gevallen zijn een aantal oefeningen inbegrepen om de deelnemers actief met de tips aan de slag te laten gaan.

Neem contact op voor meer info

Zo hebben klanten de presentaties ervaren