Presentatie of Masterclass Human2Human: de nieuwe klantrelatie
Klanten verwachten steeds meer van leveranciers. Onderscheidende kracht is essentieel. Die is meestal niet te vinden in de eigenschappen van een product of dienst. Klanttevredenheidsonderzoeken laten steeds weer hetzelfde zien: een tekort aan aandacht is een van de belangrijkste redenen om van leverancier te wisselen. Alle reden dus om dat te veranderen! De beste toegevoegde waarde zit in de menselijke factor.
Verkooppraatjes maken plaats voor échte aandacht en interesse. En dat is meteen de essentie van onderscheidend verkopen. Jij maakt het verschil. Bovendien liggen de mogelijkheden om aandacht te geven voor het oprapen, de kunst is ze doeltreffend en doordacht in te zetten. In deze presentatie laat ik je zien hoe je op een onverwachte manier, op onverwachte momenten en met een onverwachte boodschap in elke fase van het verkoopproces onderscheidend kunt zijn. Met natuurlijk oog voor de cruciale verkooptechnieken die je helpen om succesvol zaken te doen.
Deze presentatie inspireert!
Je krijgt volop praktische tips om meteen toe te passen, zodat ook jij succesvoller gaat verkopen in de nieuwe economie. Verschillende elementen uit mijn boek ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie‘ komen aan bod. Met humor en aansprekende voorbeelden, typerend voor mijn presentaties. Het thema van de presentatie stem ik graag af op jouw behoefte, bijvoorbeeld:
- Wat verwachten klanten vandaag de dag?
- Hoe geef je échte aandacht en bouw je stevige klantrelaties?
- Hoe leg je contact met nieuwe klanten?
- Wat is er voor nodig om van blije klanten ambassadeurs te maken?
- Op welke manier blijf je in beeld, zodat klanten steeds weer aan je denken?
De presentatie heeft in overleg een duur van drie kwartier tot 1 uur of kies voor een masterclass van 1,5 tot 2 uur. In alle gevallen zijn een aantal oefeningen inbegrepen om de deelnemers actief met de tips aan de slag te laten gaan.
Neem contact op voor meer info