Specials onweerstaanbaar zakendoen
Regelmatig organiseer ik in samenwerking met andere partijen seminars en workshops over zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn. Dit zijn bijeenkomsten waar je je als individu of met een heel team voor inschrijft. De thema’s zijn gevarieerd en ook de doelgroepen wisselen. Op deze pagina vind je actuele thema’s die op het programma staan.
Training ‘Acquisitie voor advocaten’
In samenwerking met De Juridische Academie heb ik deze training voor juridisch professionals ontwikkelt.
Klanten zijn de waardevolste component van een advocatenkantoor. Zij zijn dé bron van werk door jou herhaald in te schakelen. En dé bron voor verwijzingen door jou aan te bevelen. Besteed je te weinig tijd aan het uitbouwen van bestaande en werven van nieuwe relaties, dan is het een gemiste kans voor kantoor én jouw carrière als advocaat.
Waar begin je? Wat verwachten klanten en maakt dat ze voor jou kiezen? Ontmoet je potentiële klanten op netwerkbijeenkomsten of zijn er andere manieren? Hoe bind je bestaande klanten? Wat is er voor nodig om ál hun werk te krijgen? Hoe maak je optimaal gebruik van jouw bestaande netwerk? Waarom vertrekken klanten of schakelen zij een kantoorgenoot in? En ook: hoe zet je LinkedIn om jouw praktijk en jouw expertise zichtbaar te maken?
Deze training geef ik samen met Mr. Ruud Becker.
Workshop ‘Klantgerichtheid bij de overheid’
Samen met collega-klantgerichtheidsexpert Jos Burgers
Elke overheidsorganisatie heeft graag ambassadeurs. Inwoners, ondernemers en bezoekers die trots zijn op hun stad of dorp of provincie en dat met plezier uitdragen. De klantgerichtheid die deze klanten ervaren in contacten met de organisatie speelt daarbij een belangrijke rol.
Nu is de klantgerichtheid voor de overheid niets meer of niets minder dan de optelsom van de individuele klantgerichtheid van haar medewerkers. Allereerst vanwege alle persoonlijke contacten. Ondanks dat er door verregaande digitalisering minder contacten zijn, blijven er genoeg kansen om als medewerker – digitaal of face-to-face – het verschil te maken in de wijze van dienstverlening en communicatie en zo de verwachtingen van klanten te overtreffen.
Meer informatie over de workshop