One size fits none. Zeker als het om onderscheidende klantgerichtheid en commerciële slagkracht gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht van het allerprilste contact tot de jarenlange relatie die je met elkaar hebt. Echte aandacht, van mens tot mens, Human2Human. En precies daarover gaat deze – gratis – digitale mini-masterclass. Een heerlijke ontdekkingsreis vol praktische tips, inspirerende voorbeelden en nieuwe inzichten om jezelf zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te maken!
Het mooie is: de mogelijkheden om klanten op onderscheidende en originele wijze aandacht te geven liggen voor het oprapen, de kunst is ze doeltreffend en doordacht in te zetten. In deze mini-masterclass ontdek je hoe je op een onverwachte manier, op onverwachte momenten en met een onverwachte boodschap in elke fase van het klantcontact onderscheidend kunt zijn en zet je jouw commerciële slagkracht slim in.
Begin meteen!
En nee, je hoeft geen mailadres of andere contactgegevens te geven. Het is gewoon echt gratis :-).
Dit ga je leren
De mini-masterclass bestaat uit deze modules:
- Eigentijdse klantgerichtheid: zo ziet dat er uit
- Human2Human: klantbeleving met échte aandacht
- Klanten en klantbehoeftes nóg beter leren kennen
- Netvliesmanagement om constant in beeld te blijven
- Ambassadeurs krijgen én voor lange tijd behouden
- Bonusmodule: zo slaagt jouw onderscheidende klantgerichtheid
Bij elke module vind je een aantal oefeningen en opdrachten die je verder helpen om de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen. Aanvullend ontvang je elke maand een e-zine met extra tips in artikelen, vlogs en afleveringen van Dé Klantenpodcast die ik maak voor BNR.
Als jij geen aandacht hebt voor jouw klanten, dan heeft een ander het wel
Over Daniëlle
Als expert in eigentijdse klantrelaties help ik professionals en ondernemers om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Het doel: klanten helpen zich onderscheidend te profileren en op doeltreffende wijze klanten te vinden en houden.
De stijl van mijn presentaties, het begeleiden van strategiesessies en workshops en in mijn boeken is nuchter, heel erg praktisch en met humor. Dat zie je ook terug in de artikelen en vlogs die ik publiceer op mijn website, social media en bij diverse (vak)media. Voor BNR ben ik host van Dé Klantenpodcast.
Maak hier verder kennis met mijMeer inspiratie? Lees dan ook mijn boeken.
Verleid de klant
Klanten laten zich graag verleiden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol, want 85% van het koopgedrag vindt onbewust plaats. Dat biedt unieke kansen voor jou. Want wie klanten op de juiste manier weet te benaderen, heeft een ijzersterke overtuigingsstrategie in handen.
Human2Human: De nieuwe klantrelatie
Zakendoen in de nieuwe economie vraagt om een eigentijdse manier van verkopen. Onderscheidende kracht is essentieel. Die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht. Van mens tot mens. Human2Human is de oplossing!
Extreem Klantgericht
One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt.