One size fits none. Zeker als het om onderscheidende klantgerichtheid en commerciële slagkracht gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht van het allerprilste contact tot de jarenlange relatie die je met elkaar hebt. Echte aandacht, van mens tot mens, Human2Human. En precies daarover gaat deze – gratis – digitale mini-masterclass. Een heerlijke ontdekkingsreis vol praktische tips, inspirerende voorbeelden en nieuwe inzichten om jezelf zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te maken!
Het mooie is: de mogelijkheden om klanten op onderscheidende en originele wijze aandacht te geven liggen voor het oprapen, de kunst is ze doeltreffend en doordacht in te zetten. In deze mini-masterclass ontdek je hoe je op een onverwachte manier, op onverwachte momenten en met een onverwachte boodschap in elke fase van het klantcontact onderscheidend kunt zijn en zet je jouw commerciële slagkracht slim in.
Schrijf je in!
Dit ga je leren
De mini-masterclass bestaat uit deze modules:
- Eigentijdse klantgerichtheid: zo ziet dat er uit
- Human2Human: klantbeleving met échte aandacht
- Klanten en klantbehoeftes nóg beter leren kennen
- Netvliesmanagement om constant in beeld te blijven
- Ambassadeurs krijgen én voor lange tijd behouden
- Bonusmodule: zo slaagt jouw onderscheidende klantgerichtheid
Bij elke module vind je een aantal oefeningen en opdrachten die je verder helpen om de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen. Aanvullend ontvang je elke maand een e-zine met extra tips in artikelen, vlogs en afleveringen van Dé Klantenpodcast die ik maak voor BNR.
Schrijf je hier in!
Over Daniëlle
Als expert in eigentijdse klantrelaties help ik professionals en ondernemers om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Het doel: klanten helpen zich onderscheidend te profileren en op doeltreffende wijze klanten te vinden en houden.
De stijl van mijn presentaties, workshops en boeken is nuchter, heel erg praktisch en met humor. Dat zie je ook terug in de artikelen en vlogs die ik publiceer op mijn website, social media en bij diverse (vak)media. Voor BNR ben ik host van Dé Klantenpodcast.
Maak hier verder kennis met mijAls jij geen aandacht hebt voor jouw klanten, dan heeft een ander het wel